پاسخ مدیر رستوران vip برج میلاد به افطاری ۱۵۰ هزار تومانی

اردیبهشت ۱۴۰۳

در پی خبرها انتشار یافته مبنی بر وجود افطاری ۱۵۰ هزار تومانی در برج میلاد تهران، مدیریت رستوران ویژه برج میلاد تهران به عنوان پیمانکار بخش خصوصی اعلام کرد: میانگین قیمت غذاهای ارائه شده در برج میلاد تهران۳۰ هزار تومان است .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، فلاحتی مدیر رستوران ویژه (VIP) برج میلاد تهران در پی خبرها انتشار یافته مبنی بر وجود افطاری ۱۵۰ هزار تومانی در برج میلاد تهران، گفت: در توافق های صورت گرفته با مدیریت برج میلاد تهران، مدیریت این رستوران به بخش خصوصی واگذار شده است و اینجانب به عنوان مدیر یکی از رستوران های ششمین برج بلند دنیا، اشرافی گری را نه تنها مبنای کار خود قرار نداده بلکه همه تلاشم مبنی بر این بود که با توجه به سلایق مختلف گردشگران داخلی و خارجی مراجعه کننده به برج منوی ویژه ای را تهیه و در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهم.
وی با بیان اینکه ظرفیت رستوران ویژه ۶۰ نفرو میانگین قیمت غذاهای این برج ۳۰ هزار تومان است،افزود: در منوی این رستوران تنوع غذایی با قیمت های مختلف دیده می گردد و خاویار تنها به عنوان یکی از غذاهای ارائه شده در منوی مورد نظر بوده است. سرو این غذا به هیچ عنوان اجباری نبوده و بنا به نظر و رای مشتری ممکن است این غذا برای آنها سرو شود.
مدیر رستوران ویژه برج میلاد تهران اظهار داشته است: همچنین ما در همکاری با بعضی از پایگاه اینترنتی های ارائه دهنده تخفیف، تفاهم نامه ای امضا کرده و مشتریان ما می توانند با رزرو اینترنتی رستوران، از تخفیف های ۵۰ درصدی قیمت غذاها استفاده کرده و تمامی غذاها حتی خاویار را با نصف قیمت استفاده کنند.
به گفته فلاحتی ،هدف ما به عنوان یکی از پیمانکاران بخش خصوصی برج میلاد تهران احترام به گردشگران اعم از خارجی و داخلی است و این احترام متقابلاً با تامین خواسته های آنها در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران تامین می گردد.
وی ادامه داد: لازم به توضیح است که علاوه بر رستوران ویژه برج میلاد تهران ،بیش از ۱۸ رستوران دیگر در بخش های مختلف برج و در فضاهای پیرامونی برج راه اندازه شده که قیمت غذاهای آنها از ۵ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان تعریف شده است.
وی در پایان گفت: سخن پایانی ام این است که همه ایرانیان نباید شعار سال مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را فراموش کنند. قطعاً تلاش هر ایرانی برای رونق اقتصادی و ارزآوری به کشور قابل تحسین است و برج میلاد تهران به عنوان یکی از نمادهای معماری مدرن و معاصر که در حال حاضر از شهرت جهانی برخوردار است می تواند نقش بسزایی در افزایش گردشگر ورودی و بدنبال آن ارزآوری به کشور داشته باشد. قطعاً ارائه محصولات مرغوب ایرانی اعم از خشکبار، خاویار، صنایع دستی و … می تواند همواره نام ایران و ایرانی را در دنیا زبانزد کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مهمان رستوران وی آی پی برج میلاد:

    البته لازم به ذکر است که کیفیت غذا در رستوران وی آی پی برج میلاد خیلی معمولی بود و مطمئنا یک پرس غذا در بازار بزرگ تهران خیلی خوشمزه تر است و همیشه در ذهنتان به یاد ماندنی می شودو غذا کاملا سرد سرو شد. و هیچ لذتبلخش نبود.
    در مورد پارکینگ هم یک کارتی داده بودند وقتی به آنجا رسیدیم پارکینگهای طبقاتی پر بود و ما را به یک ناحیه خاکی راهنمایی کردند و حالا با لباس مهمانی باید این همه منطقه خاکی را طی می کردی تا به آسانسور برسی و اصلا نمی دانم وی آی پی چه معنی دارد آیا کسی که این همه هزینه برای رفتن به رستوران می کند مرده است که ۳۰۰۰ تومان پول پارکینگ را بدهد واین کارت هیچ ارزشی نداشت . بعد این رستورانها مدعی هستند که می خواهند آبروی ما ایرانیان را نزد توریستهای خارجی حفظ کنند .
    اگه لطف کنند و اسم وی آی پی را برداند خیلی آبرومندانه تر است .

  2. مهمان افطاری رستوران برج میلاد vip:

    اواخر تیر ماه افطاری در رستوران وی آی پی دعوت بودیم .
    از آنجا که شناخت کافی بر میزبان داشنیم منتظر یک شب به یاد ماندنی بودیم.
    متاسفانه اینقدر سرویس دهی ضعیف و در حد صفر بود و غذاها فوق العاده بی کیفیت که ما دلمان برای میزبان سوخت .
    یعنی ما هشت نفر که سر میز نشسته بودیم هیچکدام تا بحال چنین رستوران ضعیفی را در تهران تجربه نکرده بودیم.
    به خدا قسم که ما حتی سیر نشدیم.
    اول از همه در منوی غذا باقلای پلو با گوشت بود ولی تا لحظه ای که ما از آنجا خارج شدیم نه روی میز ما نه میز بغلی هیچ باقلا پلویی دیده نشد .البته این رستوران چند قسمت دارد و روی میز بقیه که در قسمتهای دیگر بود باقلاپلو را دیدم با اینکه یاد آوری کردیم ولی اصلا کسی رسیدگی نکرد. در نتیجه یک دیس کوچک برنج برای ۸ نفر اصلا کافی نبود و حتی یک تکه نان هم سر میز نبود.
    یک بار دیس کباب ها سرو شد و از آنجا که آدمهای که سر میز بودند عادت داشتند فقط یک تکه کوچک از غذا را در ابتدا تست کنند دیگر دیس کبابها چرخانده نشد و با اینکه کلی غذا در دیسها بود ولی اصلا طوری پذیرای نکردند که بتوانیم به غذاها دسترسی داشته باشیم
    از هیچ مهمانداری خبری نبود به هر کس که سر میز می آمد مشکل را مطرح می کردیم ولی فقط غذر خواهی می کردند و هیچ کس مشکل را حل نکرد.
    البته خیلی مشکلات دیگر هم بود . خلاصه کلام اصلا این رستوران را به هیچ بدبختی پیشنهاد نمی کنم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.