پاسخ معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل به ادعاهای بی‌اساس رژیم صهیونیستی

در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل متحد که برای بررسی تحولات سوریه تشکیل شده بود، ران پروسور نماینده رژیم صهیونیستی ادعاهای بی اساسی را در مورد نقش کشورمان در تحولات سوریه بیان نمود که این اتهامات با واکنش اسحاق آل، حبیب سفیر و معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک روبرو شد.
اسحاق آل حبیب در سخنان خود اظهار داشت : نماینده رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعاهای بی‌اساس و بیهوده‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران بیان نمود . این اتهامات در حالی بیان می‌شود که جامعه بین‌المللی از دست این رژیم به واسطه سوابق غیرانسانی، تجاوزکارانه و جنایتکار آن و همچنین فعالیت‌های تروریستی در منطقه و دیگر نقاط جهان و به ویژه به عنوان عامل اصلی عدم امنیت و بی‌ثباتی در خاورمیانه ، به ستوه آمده است.
سفیر و معاون نمایندگی کشورمان تصریح کرد : مقامات رژیم صهیونیستی گستاخانه و علیر غم همه قوانین بین‌المللی مرتبط ، به طور مرتب جمهوری اسلامی ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کند و این تهدیدات در قرن ۲۱ و نه در قرن ۱۹ انجام می‌شود .
وی افزود: این رژیم از هر فرصتی برای اینکه توجه جهانیان را از اقدامات ظالمانه خود منحرف نماید، سوء استفاده می‌کند و ادعاهای نماینده این رژیم در این جلسه نیز در این چارچوب می‌باشد.
اسحاق آل حبیب اضافه کرد: مضحک آن است که نماینده این رژیم صحبت از دموکراسی و حقوق بشر می‌کند، رژیمی که دست‌های مزدوران آن به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه آغشته می‌باشد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.