پاسخ منفی دختر جوان با او چه کرد

۲۲م آذر ،

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: جوان مشهدی پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر دانشجو، وبلاگش را هک و اقدام به نشر اکاذیب علیه او کرد.

ممتازنیوز: سرهنگ عرفانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: پیرو شکایت خانمی بیست ساله و دانشجو مبنی بر اینکه فرد یا اشخاصی وبلاگ مربوط به وی را هک و مطالب مستهجنی را به عنوان دست نوشته‌های نامبرده داخل آن وبلاگ قرار داده، مامورین اقدامات خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: بنابر اظهارات شاکیه این فرد با پخش چندین حلقه سی دی حاوی عکس‌های شخصی و مطالب غیرواقع و نسبت‌های ناروا به او، در محل کار و تحصیلش سبب هتک حیثیت وی گردیده است.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی عنوان کرد: پس از تحقیقات گسترده و اقدامات فنی متهم که سابقاً مربی کامپیوتر شاکیه بوده و چندین بار برای او مزاحمت‌هایی را ایجاد کرده بود شناسایی و دستگیر شد، وی به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با توجه به اینکه شاکیه به درخواست‌های وی پاسخ منفی می‌داده او نیز با این کار قصد انتقامجویی داشته است.

سرهنگ عرفانی در خاتمه یادآور شد: انتشار یافتن اطلاعات خصوصی اشخاص اعم از فیلم، عکس و مشابه آن و نیز نسبت دادن عناوین دروغین و کذب به دیگران در فضای مجازی جرم محسوب شده و با عاملان آن برخورد خواهد شد.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.