پاسخ های نظری جویباری به اتهامات واعظ: کدام مدیر در شرکت واحد محکومیت کیفری دارد؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – گل نوشت:

قائم مقام سابق باشگاه استقلال در مصاحبه اختصاصی با پایگاه اینترنتی گل در واکنش به مصاحبه امروز واعظ آشتیانی به بیان سئوالاتی پرداخت که در آن مسائل مهمی دیده می گردد . علی نظری گفت :

به عنوان مثال طبق اطلاعات موئق می گویند که یکی از مدیران سابق فوتبال پرونده ای دربارهٔ شرکت واحد و محکومیت حبس در قوه قضائیه دارد . مدارک و مستندات این پرونده در قوه قضائیه وجود دارد و می توان دربارهٔ آن صحبت کرد اما ادعاهای آقای واعظ بدون مدرک و پر از شبهه است . !

این مسئول سابق باشگاه استقلال دربارهٔ دوره مدیریت واعظ آشتیانی گفت : « اگر به حرف و حدیث باشد که سئوالات فراوانی دربارهٔ دوران ایشان موجود است . ماجرای پیوستن کاپیتان مصدوم یک تیم شهرستانی در آخرین روزهای مدیرعاملی آقای واعظ چه بود ؟ همان بازیکنی که قراردادش بعد از استعفای آقای واعظ توسط مدیریت تازه فسخ شد ! آقای واعظ در همه این سالها اصلا به این سئوالات پاسخگو نبودند . ایشان که همه را به دلالی متهم می کند ، سکوت کرده و این موضوع را نادیده گرفته است .ایشان می گویند که اشخاص مشهور به صورت مستقیم به مسائل فوتبال ناپاک ورود نمی کنند و از طریق واسطه و کار چاق کن اقدام می کنند . آیا با همین منطق آقای واعظ نمی توان به این دلالی ها به گونه ای دیگر نگاه کرد ؟ آیا اگر روزی مشخص شود که یک مدیر غیر ورزشی پیش از حضور در فوتبال دچار تخلف شده است ، همه این ادعاهای او در فوتبال زیر سئوال نمی رود ؟ امیدواریم روزی آقای واعظ بدون فرافکنی و ناسزا پاسخ این شبهات را بدهند .ایشان می گویند که استقلال در فصل ۸۷ برای مقام پنجمی و ششمی بسته شده بود . در همین فیلم آبی استقلالی که به کمک ایشان حتی الامکان سانسور شد قلعه نویی بعد از شکست مقابل صبا در قم و قبل از رفتن آقای فتح الله زاده در حالیکه تیم در رده هفدهم قرار داشت قول قهرمانی استقلال را داد . اگر آقای قلعه نویی مشکل داشت چه نیازی بود که برای سفر حج خود به دنبال حلالیت از ایشان باشید و کسی را واسطه کنید که قلعه نویی پاسخ تلفن شما را بدهد و بعد از حلالیت از آقای قلعه نویی ادامه این تهمت زنی ها با آموزه های دینی کدام مسلمانی جایز است ؟ شما بعد از همین ماجرایی که دربارهٔ رشوه به داور خارجی مطرح کرده اید به امیر قلعه نویی پیشنهاد تمدید قرار داد و لیست خرید برای فصل بعد دادید . اگر قلعه نویی مشکل داشت چرا برای تمدید قرارداد با او حتی در روزهای دعوا و مشاجره سقف زمانی تعیین کردید . رئیس کمیته حقوقی شما در آن مقطع یعنی آقای امیرحسین فتحی به چه سبب به هتل استقلال آمد و ساعتها با قلعه نویی صحبت کرد که او را راضی به ماندن در استقلال کند ؟ این قلعه نویی بود که در آن مقطع حاضر نشد با این تضادهای رفتاری شما به کارش ادامه بدهد نه اینکه شما نخواسته باشید . در این مورد آرشیو خبرها وجود داد و می توان به آن استناد کرد . سئوالات فراوان دیگری هم وجود دارد که به وقتش مطرح خواهد شد !

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.