پاسخ کروش به مدعیان صعود شانسی تیم‌ ملی: عده‌ای قول‌های بسیاری می‌دهند اما دستاورد کمی دارند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – کارلوس کروش سرمربی تیم ملی می گوید ترجیح می دهد قول های کمتری بدهد اما دستاوردهای بزرگی داشته باشد.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (جمعه) ملی پوشان در جمع خبرنگاران گفت: «در این اردو هدف ما آماده کردن تیم ملی برای بازیهای مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۲۴ است اما در کنار آن می توانیم برای جام جهانی هم خودمان را محک بزنیم.»

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان دو ملیتی برای او در اولویت می باشند، گفت: «ان حرف شما از نظر ریاضی هم درست نیست چرا که ما ۲۸ بازیکن را به اردو خود دعوت کردیم و تنها ۶ نفر از آنها از خارج از کشور آمده اند. برای من فرقی ندارد که رنگ لباس باشگاهی بازیکنانم زرد، نارنجی، سبز و یا قرمز و آبی باشد. همچنین این اهمیت ندارد که پدر بازیکن چه کسی است و چه ارتباط هایی دارد. مطمئن باشید هر بازیکنی که لایق باشد به تیم ملی دعوت می گردد.»

کروش در مورد حمایت مردم از تیم ملی گفت: «حمایت های همه جانبه مردم مسئولیت مرا بیشتر کرده. همین جا از شما رسانه ها می خواهم که برای بازی روز سه شنبه مردم را به ورزشگاه دعوت کنید تا باز هم در کنار آنها به یک پیروزی خوب برابر تایلند دست پیدا کنیم.»

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه از مدت ها قبل استیون بیت آشور را زیر نظر داشته، گفت: «در حال حاضر استیون در راه است و بامداد فردا به تهران می رسد. نزدیک به یک سال است که او را زیر نظر داشتم. قرار بود چند ماه قبل او را به تیم ملی دعوت کنم اما مصدومیت او مانع ملی پوش شدن او شد. او در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و با تلاش خود به تیم ملی ایران کمک خواهد کرد.»

کروش در واکنش به این سوال که آیا تیم ملی با شانس و اقبل به جام جهانی صعود کرد، گفت: «من نمی خواهم نظر خاصی در مورد این مسئله بدهم. به هر حال در زندگی دو دسته آدم وجود دارد، یک سری که قول های بسیاری می دهند اما دستاورهای کمی دارند و یک سری هم که قول های کمتری می دهند اما دستاورد های بزرگی دارند. من ترجیح می دهم که جز دسته دوم باشم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.