پاسخ کوبنده ایران در صورت حمله اسرائیل این رژیم را ساقط می‌کند

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به اظهارت اخیر مقامات رژیم صهیونیستی در مورد حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران گفت: تهدیدات اخیر مقامات درمانده رژیم صهیونیسیتی در راستای تحت الشعاع قرار دادن روز قدس و کنفرانس بین المللی جنبش عدم تعهد است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در راستای کم اثر کردن تاثیرات بین المللی برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران تلاش می کند، گفت: تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه روانی دارد و واقعی نیست.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح آمادگی کاملی برای پاسخ به تهدیدات دارند، افزود: اگر صهیونیستها دیوانگی را مرتکب شوند و به ایران حمله کنند پاسخی کوبنده از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهند کرد که منجر به سقوط آنها خواهد شد.

به گزارش مهر، وزیر دفاع داخلی رژیم صهیونیستی که به تازگی از مقام خود برکنار شده، طی سخنانی مدعی شده در صورت حمله این رژیم به تأسیسات هسته ای ایران، جنگ درگرفته میان ایران و رژیم صهیونیستی تنها حدود یک ماه طول خواهد کشید و میزان تلفات آن ۵۰۰ نفر خواهد بود.

همچنین سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن نیز در اظهار نظری عنوان کرده است اسرائیل خواهان حمله به ایران است، حتی اگر این حمله فعالیت هسته ای ایران را متوقف نکند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.