پاسخ گروه معارف شبکه دو به خبر آنلاین:به خاطر شرایط اقتصادی پرداخت جوایز مسابقه به تاخیر افتاد

۳۰ آبان ،

یکی از کاربران خبر آنلاین در این زمینه نوشته:
شب جمعه ۲۴ آذر سال ۹۰ ( سال گذشته ) بود که در مسابقه پیامکی برنامه آب و آیینه شبکه دوم که مربوط به بیانات امام ( ره ) بود شرکت کردم ، شنبه صبح۲۶ آذر از شبکه دوم با من تماس گرفتند و گفتند که برنده کمک بها مسافرت به مشهد مقدس شدم و از من شماره حسابی در بانک تجارت خواستند .

 گفتند حداکثر تا یک ماه و نیم آینده یعنی اواسط بهمن ۹۰ کمک بها ها به حسابهای تجارت واریز خواهد شد و یادبودی هم به آدرس اینجانب ارسال خواهد شد .

یادبود اوایل امسال یعنی بهار ۹۱ به دستم رسید اما کمک بها مسافرت بعد از گذشت یازده ماه هنوز واریز نشده است ! اگر صلاح دانستید موضوع را پیگیری بفرمایید .
واما ریوندی مسئول دفتر گروه معارف شبکه دو سیما در پاسخ به مشکل مطرح شده گفت:ما در چهار مرحله جوایز شرکت کنندگان این برنامه را اهدا کردیم و در اردیبهشت ماه نیز تابلوهایی را نیز برای آن ها ارسال کردیم ضمن این که باید اشاره کنم که ما هیچ گاه وقت دقیق اهدای جوایز را به برندگانمان اعلام نمی کنیم چون بهر حال کارهای اداری وقت بر می باشند
ریوندی در ادامه گفت:از بین ۳۰۰برنده این برنامه تنها ۷۰نفر هنوز کمک بها مسافرت به مشهد را دریافت نکرده اند که البته کارهای آن ها نیز صورت پذیرفته و تا هفته آینده مبالغ مورد نظر به دستشان خواهد رسید وبه سبب شرایط اقتصادی کمی پرداخت این بها ها به طول انجامید.
۴۵۲۳۶
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.