پافشاری صدرا برای ورود به بازار بورس

۲۳ آبان ،

شرکت صدرا همچنان برای حفظ نماد و سهامداران خود اصرار دارد که تا پایان سال نماد خود را در بازار فرابورس حفظ کند.

مهدی اعتصام در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان این مطلب گفت: بازگشایی نماد شرکت صدرا قرار بود در بورس و با حداکثر انتقال آن به بازار اول معاملات فرابورس قرار گیرد اما طبق توافقی که با سازمان بورس و هیئت پذیرش اوراق بهادار صورت گرفت صدرا در بازار اول یا بازار دوم فرابورس حضور پیدا می کند.

وی تصریح کرد: شرکت صدرا در همین جهت به صورت رسمی و مکتوب اعتراض خود را به سازمان بورس و هیئت پذیرش ارایه داده تا در تصمیم خود بازنگری شود.

اعتصام با تاکید بر اینکه شرکت صدرا ۲۷ هزار سهامدار دارد گفت: در حال حاضر دغدغه اصلی ما سهامداران این شرکت است که برای همین منظور خواستار وضعیت شرکت شفاف تر شود و همچنین از سازمان بورس تقاضا داریم که اجازه دهند حداقل نماد شرکت صدرا در بازار فرابورس تا پایان سال باز بماند.

مدیرعامل شرکت صدرا از برنامه خرید تضمینی سهام به قیمت ۱۰۰ تومان در صورت حضور در بازار اول یا دوم فرابورس خبر داد و افزود: سال قبل زیان انباشته صدرا بیش از ۷۰ میلیارد تومان بوده است و دو سال پیش نیز طبق مصوبه کارگروه ویژه ریاست جمهوری برای حمایت از صنایع، مبنی بر اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای استعمال بدهی استفاده کنند که متاسفانه حتی با تلاش وزیر نفت هم به جایی نرسیدیم./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.