پالایشگاه خانگیران؛ قطب درخشان تولید در شرق کشور

۲۰ آبان ،

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: پالایشگاه خانگیران به عنوان یک قطب درخشان در عرصه تولید و پالایش گاز درشرق کشور می‌درخشد و گاز استان‌های متعددی را تامین می‌کند.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، یعقوب علی حسن‌نیا در بازدید از بخش‌های مختلف پالایشگاه خانگیران افزود: امروزه این پالایشگاه با تصفیه این نعمت خدادادی گام بزرگی در زمینه رساندن گاز به مبادی شهرها را برعهده دارد.

وی اظهارکرد: همکاران ما در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد گام‌های بزرگی را در زمینه نگهداری از خطوط پالایش گاز و کلیه تجهیزات اعم از مکانیکی، ابزاردقیق و برق را توسط متخصصان متعهد خود برداشته‌اند و این پالایشگاه را سرزنده و شاداب برای تولید روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب گاز اداره می‌کنند.

حسین نیا در ادامه به بحث تحریم‌ها اشاره و بیان کرد: بنا به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، همیشه این تحریم‌ها برای ما یک برکت و حرکت بزرگی را در پی داشته است و امروزه با توجه به همت والای جوانان دانشمند و فرهیخته می‌توانیم کلیه نیازها و تجهیزات فنی را با کیفیت بهتر از اقلام خارجی در داخل تولید کنیم.

وی در ادامه بر استفاده از تجارب متخصصان در بومی سازی و خودکفایی کالاهای موردنیاز صنعت نفت و گاز در این پالایشگاه تاکید و خاطرنشان کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد با عمر ۲۹ ساله و به عنوان پالایشگاهی که توانمندی نیروی انسانی آن به تبع سنوات قبل کمک به سایر پالایشگاه‌ها بوده و از مدیران شایسته در سایر بخش‌های صنعت گاز بهره‌مند است نشان از توان بالقوه مدیریتی دارد.

حسین نیا یادآور شد: این پالایشگاه با تدابیر هیات مدیره و مدیران شایسته خود توانسته تجربه فنی همکاران قدیمی و جوانان متخصص و توانمند و فارغ التحصیلان تازه را برای ارتقا کیفیت تولید و سرمایه گذاری بر روی جوانان در کنار یکدیگر قرار دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.