پایان تصویر برداری “گل یاپوچ”

فیلم تلویزیونی “گل یا پوچ” با کارگردانی حمید طالقانی وتهیه کنندگی محسن آزادی فرد و حسین غیابی است که تصویر برداری آن به اتمام رسیید.

محمد رضا سهرابی، بازیگر این فیلم تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و  تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: فیلم نامه این اثر به قلم حمید طالقانی نوشته شده که داستان پسری را روایت می کند که برای ساخت قسمتی از یک فیلم خود با یک گروه فیلم سازی به روستایی می روند و در این راستا با ماجراهایی روبرو شده که مسائلی برایشان رقم می خورد.
وی بیان کرد: در این تله فیلم بازیگرانی چون حسین غیابی، سعید یار دوستی، میلاد بنی طباء، یلدا آیتی زاده، منوچهر خسروی، فاطمه محمودی، شقایق حاج هاشمی، آرش شاه ثنایی و عارفه اکبری به ایفای نقش می پردازند.
بازیگر فیلم سینمایی “افراطی ها”، گفت: در این فیلم تلویزیونی که یکی از نقش های منفی به نام “مهران” را بر عهده دارم و او به عنوان یک طراح لباس سعی دارد با جذب جوانان به این حرفه از شرایط موجود سوء استفاده کنند که در این بین ماجراها و اتفاقاتی برایشان رقم می خورد.
وی پیرامون عوامل سازنده فیلم ۹۰ دقیقه ای “گل یا پوچ”، بیان کرد: “یاسر زمانی” به عنوان مدیر تصویر برداری،” محسن اثنی عشر” مدیر صدابرداری، “رضا سعیدی” طراحی گریم، “رها سلیمانی” دستیار کارگردان، “محمد فشارکی” طراح صحنه و لباس، “سجاد قاسمی” مدیریت تولید این پروژه تلویزیونی هستند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.