پایان تلاش های آرسنال برای خرید ویا

۲۶م دیماه ،

آرسنالی ها تقویت خط حمله شان را در صدر برنامه های شان در بازار نقل و انتقالات زمستانی قرار دادند و با کنار رفتن گزینه داوید ویا، انتظار می رود که اکنون تمرکزشان روی خرید آدریان لوپس، مهاجم اتلتیکو مادرید، خواهند گذاشت.

براساس گزارش ها، هفته قبل یک گروه از نمایندگان باشگاه آرسنال به اسپانیا سفر کردند تا با مدیران بارسلونا در مورد انتقال ویا مذاکره کنند.

اما در مذاکراتی که صورت گرفت، مدیران بارسا اعلام کرد ویا به هیچ صورتی، قرضی یا دائمی، واگذار نخواهد شد. این در حالی که این مهاجم باتجربه در گفتگوی خصوصی با ونگر اعلام کرده بود که علاقه مند است به امیریتس برود.

ویا از اینکه در این فصل چندان در ترکیب بارسا قرار نگرفته، ناراحت است اما با توجه به اینکه بارسا دیدارهای دشواری در ادامه فصل در لالیگا و چمپیونزلیگ در پیش دارند، کادر فنی این باشگاه علاقه ای به از دست دادن او ندارد.

حتی تیتو ویلانووا در گفتگو با خبرنگاران گفت:” داوید جایی نخواهد رفت. ما از داشتن او کاملا راضی هستیم.”

هرچند ویا فرصت زیادی برای بازی در این فصل پیدا نکرده، اما بعد از مسی، دومین گلزن این فصل آبی و اناری هاست. او این فصل تنها در ۶ بازی لالیگا از ابتدا به میدان رفته و در مجموع در همه رقابت ها، در ۱۱ بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته و ۱۰ بار نیز گلزنی کرده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.