پایان دوران ژاندارمی آمریکا در منطقه/رژیم صهیونیستی بازنده‌ی جنگ با فرزندان انقلاب

۳۰م آذر ،

حقیقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا برای نشان دادن صداقت خود را به جمهوری اسلامی، باید پیشنهاد تعلیق تحریم‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکره ایران و آمریکا گفت: آمریکایی‌ها دارای سوء رفتار در مقابل جمهوری اسلامی می باشند و برای نشان دادن صداقت خود را به جمهوری اسلامی، باید پیشنهاد تعلیق تحریم‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: آمریکا ۳۳ سال است که دیوار اعتماد را تخریب کرده و علاوه بر تحریم اشخاص سیاسی، اموال کشورمان را نیز مصادره کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل بوده و برده و تابع آمریکا نیست و مذاکره با آمریکا تنها در یک شرایط متعادل و برابر امکان پذیر است و آمریکا باید ثابت کند که صادق است، چرا که دوره‌ای که ژاندارم منطقه بوده قبل است.

حقیقت‌پور با بیان اینکه جمهور اسلامی کشوری قدرتمند است افزود: اگر آمریکا می‌خواهد گزینه نظامی را روی میز بگذارد اندازه ضربه دوم را هم محاسبه کند.

وی دربارهٔ دلایل نگرانی رژیم صهیونیستی از مذاکره و خواست این رژیم جعلی برای استفاده از گزینه نظامی علیه کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ ۸ روزه ناز شصت فرزند انقلاب را چشید که این سیلی برای کنار گذاشتن گزینه نظامی بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بارها در جنگ با مردم غزه شکست خورده است و اگر گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی را در پیش بگیرد در جنگ یکی دو روزه به فرزندان خمینی خواهد باخت.

انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.