پایان طلسم ۴۴ سال ناکامی منچسترسیتی

جام جم آنلاین: تیم منچسترسیتی، بازی ۲ بر یک باخته برابر کوئینز پارک را در ۲ دقیقه پایانی به سود خود پایان داد تا به عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های انگلیس دست یابد.

 هفته پایانی لیگ برتر باشگاه های انگلیس عصر امروز (یکشنبه) به صورت همزمان برگزار شد.

در این هفته شاگردان روبرتو مانچینی در حضور بیش از ۵۰ هزار تماشاگر ورزشگاه امارات میزبان تیم انتهای جدولی کوئیز پارک رنجرز بودند و با کسب ۳ امتیاز در یک دیدار جذاب و دیدنی به طلسم ۴۴ ساله ناکامی خود پایان داده و به مقام قهرمانی دست یافتند.

در این دیدار، شاگردان مانچینی با گل دقیقه ۳۹ “پابلو زابالتا” از حریف پیشی گرفتند تا هواداران آبی پوش آماده برگزاری جشن قهرمانی شوند.

در نیمه دوم، “جبرئیل سیسه” در دقیقه ۴۸ و “مک کی” در دقیقه ۶۶ با ضربه سر دروازه منچستر سیتی را باز کردند تا مانچینی در آستانه تقدیم جام قهرمانی به فرگوسن باشد.

ادوین ژکو در دقیقه ۹۲ با ضربه سر، دروازه میهمان را باز کرد تا امیدها به ورزشگاه امارات باز گردد و در فاصله یک دقیقه به پایان وقت های اضافه “سرجیو آگوئرو” با حرکتی زیبا و انفرادی تور دروازه کوئیزپارک رنجرز را به لرزه درآورد تا هواداران سیتی از شدت شادی سر از پا نشناسند.

در بازی همزمان منچستریوناتید با تنها گل دقیقه دهم “وین رونی” ساندرلند را شکست داد ولی نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

منچستر سیتی با ۸۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به یونایتد قهرمان شد. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.