پایان ماجراهای لیکرز، هالیوودی نبود

۲۳ آبان ،

با کنار رفتن مایک براون از سرمربیگری تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز همه از انتخاب فیل جکسون به جانشین وی مطمئن بودند اما انتخاب مایک دی آنتونی نشان داد لیگ MBA سینمای هالیوود نیست.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: وقتی در کنار فیل جکسون سرمربی اسبق لیکرز گزینه های دیگری برای جانشینی مایک براون اخراج شده، مطرح شدهیچ کس تصور نمی کرد این گزینه ها جدی باشند اما انتخاب مایک دی آنتونی به عنوان سرمربی جدید لیکرز نشان داد از پایان های هالیوودی در لیگ NBA خبری نیست.

پائو گسول ستاره لیکرز که با وجود شنیدن خبر تا وقت اعلام رسمی تیم هم این جریان را باور نداشت، می گوید: این امکان نداشت به هر دلیلی این انتخاب امکان نداشت اما به هر حال ما با آن کنار می آییم.

این کاری است که بازیکنان حرفه ای می کنند. قابل توجه اینجاست که حتی فیل جکسون هم از این اتفاق شگفت زده شد. جکسون که پس از جلسه روز شنبه تصور می کرد تا دوشنبه فرصت فکر کردن به پیشنهاد لیکرز را دارد در نیمه شب یکشنبه با تلفن مسئولان تیم از امضاء قرار داد لیکرز با مایک دی آنتونی باخبر شده و در مقابل خبرنگاران هم تعجب خود از این جریان را پنهان نکرد به خصوص با این جمله که تصور می کرد فرصت بیشتری برای تصمیم گیری در مورد بازگشت به لیکرز ورقابت برای دوازدهمین قهرمانی دوران مربیگری اش دارد.

در هر حال تیم اول شهر لس آنجلس با کنار رفتن مایک دی آنتونی ۲پیروزی پیاپی به دست آورد و از نوار شکست پس از چهار باخت پیاپی بیرون آمد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.