پایان مرحله اول داوری جشنواره کتاب کودک و نوجوان

پایان مرحله اول داوری جشنواره کتاب کودک و نوجوان

جام جم آنلاین: دبیر پانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان از پایان یافتن داوری مرحله‌ اولیه این جشنواره دو سالانه خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جواد محقق با بیان مطلب فوق افزود: در این دوره جشنواره کتاب کودک و نوجوان ۱۳۶۵ عنوان کتاب به دبیرخانه رسیده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۱۳۲۸ عنوان توسط ناشران و ۳۷ عنوان از سوی نویسندگان و تصویرگران به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گفته محقق، ۳۸ عنوان کتاب نیز به دلیل این‌که در سال‌های گذشته منتشر شده بود یا در رده موضوعی گروه‌های داوری جای نمی‌گرفت، از دور رقابت خارج شد.

دبیر جشنواره کتاب کودک و نوجوان تصریح کرد: در پانزدهمین دوره جشنواره کتاب کودک و نوجوان ۴۹۹ عنوان از کتاب‌های دریافت شده به گروه سنی نوجوانان و ۸۲۸ عنوان به کودکان و خردسالان اختصاص یافته است.

محقق اظهارداشت: این جشنواره امسال نیز مطابق معمول سال‌های گذشته بررسی تمامی کتاب‌های چاپ اول ویژه خردسالان، کودکان و نوجوانان منتشر شده در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ در بخش‌های شعر، داستان تألیف، داستان ترجمه، علمی و آموزشی، مذهبی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تصویرگری در دستور کار خود قرار داده است.

جشنواره دوسالانه‌ کتاب کودک و نوجوان نیمه‌ دوم دی برگزار می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.