پای‌بندی ضعیف احمدی‌نژاد به قانون، دردسرهایی برای دولت ایجاد کرده است

۲۹م اسفند ،

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تشخیص‌های فردی و برداشت‌های تفسیری از قانون دولت را دچار مشکل کرده است لذا دولت آینده باید پای‌بند به همه قوانین کشور به‌خصوص قانون اساسی باشد.

ناصر عاشوری قلعه‌رودخانی نماینده فومن و شفت در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم گفت: عملکرد هر دولتی محاسن و معایبی دارد که در خصوص دولت احمدی‌نژاد می‌توان گفت دولت وی فعال بوده و با شعارهای جدیدی کار کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی افزود: سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی کشور به‌ویژه در بخش‌های راه‌سازی، سدسازی و توجه به مناطق محروم و مسکن مهر از نقاط قوت دولت احمدی‌نژاد است.

وی عدم ثبات مدیریت را از نقاط ضعف دولت نهم و دهم دانست و اظهار داشت: بی‌ثباتی مدیریت سازمان‌ها و تعویض چندین مدیر در مجموعه‌های دولتی مانع از برنام‌ریزی و اجرای درست وظایف مدیران و مسئولان شده است، به طور مثال وی چندین بار، رئیس مدیران سازمان حج و زیارت و گردشگری را عوض کردند.

عاشوری قلعه‌رودخانی ادامه داد: برداشت‌های شخصی، پای‌بندی ضعیف به قانون و عمل بر مبنای تشخیص شخصی از مهمترین نقاط ضعف و منفی دولت احمدی‌نژاد است در حالی که قانون اساسی وظایف همه را به‌خوبی روشن کرده و هرکسی نمی‌تواند مفسر قانون باشد.

نماینده فومن و شفت تصریح کرد: با توجه به اینکه قانون اساسی تکالیف و وظایف همه قوا را به درستی مطرح کرده است لذا بعضی کارهای دولت، ‌دو قوه دیگر را در جهت دفاع از حقوق خود به واکنش وادار کرده و خود دولت را دچار دردسرهایی کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تشخیص‌های فردی و برداشت‌های تفسیری از قانون دولت را دچار مشکل کرده است لذا دولت آینده باید پای‌بند به همه قوانین کشور به خصوص قانون اساسی باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.