پاکوئتا: مربی خوش‌شانسی هستم/ چمن ورزشگاه در حد این بازی نبود

۲۱ام بهمن ،

سرمربی تیم فوتبال الشباب امارات می گوید که خوش‌شانسی‌اش سبب موفقیت تیمش برابر صبای ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، “مارکوس پاکوئتا”، در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر صبا، گفت‌: بازیکنان هر دو تیم(صبا و الشباب) خوب بازی کردند و یک بازی درگیرانه، زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم در تلاش بودند که برنده بازی باشند. هدف ما این بود که در ۱۵ دقیقه اول بازی گلی دریافت نکنیم و ضربه نهایی را به صبا وارد کنیم. ولی متاسفانه گل صبا در دقایق اول بازی به ثمر رسید و ما مجبور شدیم تغییراتی در سیستم بازی خودمان ایجاد کنیم و یک بازی تهاجمی از یک‌طرف و از طرفی هم دفاع از دروازه خود داشته باشیم.

وی ادامه داد: من بازی‌های صبا را آنالیز کرده بودم و صبا امروز چهره خوبی به نمایش گذاشت و حتی می‌توان گفت حرفه‌ای بازی کرد ولی ما بابرنامه‌تر از صبا بودیم و برای هر ۱۰ دقیقه‌ بازی یک برنامه خاصی داشتیم. حتی روی ضربات پنالتی هم کار کرده بودیم. ولی باید این را بگویم که تیم فوتبال صبا با وجود اینکه بازیکنان خوبی دارد ولی از امکانات خوبی برخوردار نیست. چمن ورزشگاه در حد این بازی نبود و برای بازیکنان تیم ما که تکنیکی می باشند، نتوانستند بازی خوبی را ارائه دهند. و من مجبور بودم روی ارسال‌ها کار کنم و به همین سبب از بازیکنانم خواستم که بازی را کنترل کنند، تا اینکه در دقایق آخر بازی گل مساوی را به ثمر رساندیم.

وی در پایان گفت: تیم الشباب در این دوره از مسابقات مطمئنا از گروه خود به مرحله بعد صعود خواهد کرد، چون با برنامه‌تر از فصل پیش هستیم. چون من مربی خوش‌شانسی هستم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.