پایان بهسازی ضربتی مسیر های اجلاس

مسیر های تردد و مکان های استراحتی اجلاس سران جنبش عدم تعهد به صورت ضربتی آماده سازی شد.

محمد علی شهرامی فر رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۶ به مکان های استراحتی مهمانان این اجلاس اشاره کرد و افزود: جهت میزبانی از مهمانان اجلاس سران جنبش عدم تعهد مسئولین اجرائی به صورت شبانه روزی شهر را برای میزبانی این اجلاس آماده ساختند. مکان های استراحتی همچون هتل لاله و اسپیناس و البته سفارتخانه های متعدد همچون سفارتخانه پاکستان، فلسطین، لبنان، عراق، کره جنوبی، نیجریه، نیوزلند، ونزوئلا، هند، جمهوری جک، آرژانتین و بلغارستان که در این منطقه واقع شده، جهت میزبانی این مهمانان بهسازی و رنگ آمیزی و آذین بندی شده است. تاکنون این محدوده ها و خیابان های اطراف نماسازی و پاکسازی و پوستر کنی و شستشو دیواره های خیابان ها و میدان ها به صورت ویژه به اتمام رسیده است.
رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه محورهای اصلی منطقه ۶ یا بزرگراه ها و خیابان هایی همچون بلوار کشاورز، فاطمی، کارگر، ولیعصر، آرژانتین، فلسطین، حجاب، جویبار، جلال آل احمد، اتوبان شهید مدرس، مفتح، انقلاب و آزادی در تردد این مهمانان قرار گرفته است، عملیات بهسازی پیاده روها، خیابان ها، نقاشی و تصویرسازی دیواره ها همچنین نورپردازی پل های عابر پیاده و پل های سواره و آذین بندی میدان ها و معابر اصلی به طور مطلوب به پایان رسیده است.
شهرامی فر در پایان افزود: در خیابان های اصلی و بزرگراه های مسیر تردد واکاری فضای سبز انجام گرفته و تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد های فرسوده تعویض و ساماندهی شدند. از دیگر اقدامات انجام گرفته در سطح منطقه می توان به پاکسازی برچسب ها و پوسترها، حذف موانع فیزیکی، ترمیم و شستشو المان ترافیکی، شستشوی ورودی تونل ها و رنگ آمیزی و شستشوی جداول اشاره کرد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.