پایان تولید گوشی هوشمند در NEC

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت ژاپنی NEC تایید کرد که آینده فعالیت مرکز تولید گوشی‌های هوشمند خود که یک بخش مشترک با شرکت‌های Casio و Hitachi محسوب می‌شود را بررسی می‌کند. در گزارش‌های اخیر اعلام شده بود که تلاش NEC برای حمایت شرکت چینی لنوو به عنوان سرمایه‌گذار خارجی و توسعه بخش تولید گوشی‌های هوشمند بی‌نتیجه مانده است.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت همچنین توضیح داد که در اقدام سریع خود توسعه، تولید و فروش گوشی‌های هوشمند خود را به حالت تعلیق درمی‌آورد و به جز مدل‌هایی که هم‌اکنون در بازار موجود می باشند محصول تازهی عرضه نمی‌کند. شرکت NEC قصد دارد خدمات پشتیبانی و نگهداری از گوشی‌هایی که هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شوند را ادامه دهد.
 
همچنین گفته شده است که شرکت ژاپنی NEC تولید و عرضه گوشی‌های معمولی را ادامه می‌دهد و بخش تولید رایانه‌های لوحی آن هم مانند قبل به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.
 
این شرکت توضیح داد که تصمیم اتخاذ شده برای خاتمه فعالیت مرکز تولید گوشی‌های هوشمند آن در پی کاهش فروش محصولات آن در بازار جهانی و همچنین مشکلات کنونی برای ارتقا نسل آتی گوشی‌های هوشمند صورت گرفته است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.