پایان خوش در انتظار معلمان حق التدریس

۳۰م دیماه ،

امروز وزیر آموزش و پرورش در جلسه مشترک شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها با تاکید بر تسریع در اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت حق التدریس ها مطابق قانون ابلاغیه مجلس شورای اسلامی افزود: تاریخ اجرای احکام از ۲۲ بهمن ماه ۹۱ خواهد بود.

ممتازنیوز: سرانجام گویا قرار است که حمیدرضا حاجی بابایی در آخرین سال وزارتش در دولت دهم تکلیف حق التدریسی ها را مشخص کند و به این داستان تکراری و دنباله دار پایان خوشی دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ امروز وزیر آموزش و پرورش در جلسه مشترک شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها با تاکید بر تسریع در اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت حق التدریس ها مطابق قانون ابلاغیه مجلس شورای اسلامی افزود: تاریخ اجرای احکام از ۲۲ بهمن ماه ۹۱ خواهد بود.

به گفته او با اجرایی شدن بخشنامه تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس که در آزمون تعیین تکلیف مصوب مجلس شرکت کرده و قبول شده اند ، تبدیل وضعیت خواهند شد و احکام آنان از تاریخ ۲۲ بهمن ماه اجرا خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با اجرایی شدن این احکام دیگر مشکلی بنام حق التدریس نخواهیم داشت.

همچنین معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمام اشخاص پیمانی که سه سال سابقه کار و تحصیلات دانشگاهی می باشند تبدیل وضعیت خواهند شد.

کیارشی در جلسه مشترک شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها افزود: آموزش و پرورش به سبب بخشنامه ارسال شده به استان ها برای کلیه اشخاص پیمانی که دارای سه سال سابقه کار و تحصیلات دانشگاهی می باشند احکام تبدیل وضعیت از تاریخ ۳ بهمن ماه صادر و از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۹۱ اجرایی خواهد شد.

مجلس تکلیف استخدام حق التدریسی‌ها را مشخص کرد 

پیش از این نمایندگان مجلس در جلسه علنی جزئیات طرح دو فوریتی الحاق دو ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۸۸ را بررسی و تصویب نهایی کردند .اما چون این مصوبه اجرا نمی شد، هرچند وقت یک آنها در مقابل مجلس تجمع می کردند.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.