پایان دی آخرین فرصت شرکت در جشنواره تجسمی هنر جوان

۲۸م آذر ،

برای ارسال و ثبت اثر در جشنواره تجسمی جوان فقط یک ماه فرصت مانده است. ازسوی دبیرخانه ششمین جشنواره تجسمی هنر جوان، پایان دی آخرین فرصت شرکت در جشنواره اعلام شده است.

به گزارش هنرآنلاین؛ هنرمندان جوانی که قصد شرکت در ششمین جشنواره تجسمی هنر جوان را دارند تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند پس از ثبت آثار در سامانه اینترنتی مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری به آدرس www. artfest. ir نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

از تغییرات ششمین جشنواره هنر جوان اضافه شدن بخش‌های نقاشی خط و بخش فتو آرت و ویدئو آرت به این دوره از جشنواره است.

جـوایـز بخش‌های نقاشی، نقاشی‌خط، حجم و ویدئـوآرت برای نفرات سوم در هر موضوع ۲ میلیون تومان، دیپلم افتخار، نفرات دوم در هر موضوع ۳ میلیون تومان، دیپلم افتخار، نفرات اول در هر موضوع ۴ میلیون تومان، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره است.

همچنین جـوایـز بخش‌های پوس‌تر، کاریکاتور، طراحی، تصویرسازی و فتو آرت برای نفرات سوم در هر موضوع ۱ میلیون تومان، دیپلم افتخار، نفرات دوم در هر موضوع ۲ میلیون تومان، دیپلم افتخار و نفرات اول در هر موضوع ۳ میلیون تومان، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره در نظر گرفته شده است.

۳۰ دی ماه فرصت تمدید شده این جشنواره است و اردیبهشت ماه سال ۹۲ نیز مراسم معرفی نفرات برگزیده در تالار سوره حوزه هنری صورت می‌گیرد.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.