پایان روزهای سخت پرسپولیس / شکست دایی مقابل ژوزه

به گزارش خبرآنلاین؛پرسپولیس در هفته دوازدهم متفاوت از ۱۱ هفته قبلی بود. همین که پرسپولیس در دقیقه دوم مسابقه موفق شد دروازه حریف را باز کند، بزرگ‌ترین اتفاق بود. پرسپولیسی‌ها که امسال نتایج بسیار ضعیفی گرفته‌اند، در بازی با راه‌آهن نشان دادند کم کم دارند روی فرم می‌آیند. دقیقه دو بازی بود که مهدی مهدوی‌کیا پشت ضربه کرنر ایستاد و سانتر او درست روی سر هادی نوروزی نشست تا این مهاجم فاتح دروازه تیم علی دایی شود؛ فاتح دروازه‌ای که داخل آن فرشید کریمی ایستاده بود.

این گل زود هنگام باعث شد از همان ابتدای بازی، برنامه‌های دو تیم عوض شود. پرسپولیسی‌ها که روحیه گرفته بودند، در دقیقه ۱۶ دوباره دروازه راه‌آهن را باز کردند؛ باز هم روی سانتر مهدی مهدوی‌کیا و البته ضربه تمام کننده سید جلال حسینی. دو گل در ۱۶ دقیقه، چنان هیجانی به سکوها داد که هواداران پرسپولیس بسیار بیشتر از بازی‌های قبلی، تیمشان را تشویق کردند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم هم بدون گل به پایان رسید تا مسابقه پرسپولیس و راه آهن با همان دو گل هادی نوروزی و جلال حسینی که در دقایق ابتدایی مسابقه به ثمر رسیده بود، تمام شود.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.