پایان رکوردشکنی یوونتوس در میلان

۰۶م آذر ،

elfer.jpg

پس از اینتر نوبت به میلان رسید تا دومین شکست فصل یوونتوس را رقم بزند. “بانوی پیر” در این فصل برابر هر دو همشهری میلانی ناکام از زمین خارج رفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روسونری در آخرین بازی یکشنبه شب سری A پذیرای یووه بود و در نهایت توانست این تیم را با تک گل روبینیو از روی نقطه پنالتی شکست دهد.

برد میلان در این بازی بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسید. نگاهی به جدول سری A پیش از برگزاری این مسابقه نشان می‌داد دو تیم از شرایط برابری برخوردار نیستند ولی نتیجه پایانی خلاف انتظارها و پیش‌بینی‌ها از آب درآمد. ماسیمیلیانو آلگری در آغاز بازی تصمیمی عجیب گرفت و روبینیو را در ترکیب ثابت تیمش گنجاند. این دومین بار در این فصل بود که نام این بازیکن برزیلی در ترکیب ثابت روسونری دیده می‌شد. آبیاتی هم در داخل دروازه جای خود را به آملیا داده بود.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه در حضور سیلویو برلوسکنی، مالک و مارکو فان‌باستن، مهاجم سال‌های طلایی میلان بازی زیبایی را شاهد بودند. این اولین بار در فصل جاری بود که تمام صندلی‌های ورشگاه سن سیرو با حضور ۸۰ هزار تماشاگر پر شده بود. خطای هند “ایسلا” سبب شد تا داور بازی به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. روبینیو پشت توپ قرار گرفت و با آن که جان لوئیجی بوفون جهت ضربه او را به خوبی حدس زده بود، در دقیقه ۳۱ اولین و در نهایت تک گل بازی را به ثمر رساند. این اولین گل فصل بازیکن سال‌های پیش منچسترسیتی و رئال مادرید نیز بود.

در نیمه دوم بازی همچنان پرهیجان ادامه یافت ولی توپ از خط دروازه‌ها نگذشت. یووه همه کار کرد ولی در نهایت شاهد دومین شکست فصل خود بود. هرچند تورینی‌ها همچنان پیشتاز جدول سری A باقی ماندند. یووه تا پیش از این بازی در ۲۵ رقابت خارج از خانه خود در ایتالیا بازنده از زمین خارج نرفته بود.

میلان هم با پنجمین برد خود در این فصل ۱۸ امتیازی شد و بالاتر از آتالانتا در مکان هشتم جدول جای گرفت. جدولی که یوونتوس را با ۳۲ امتیاز پیشتاز خود می‌بیند.

در ادامه بازی‌های هفته چهاردهم سری A اینتر دوشنبه شب مهمان پارماست و در صورت برد میزبانش به فاصله یک امتیازی یووه در صدر جدول خواهد رسید. کالیاری – ناپولی دیگر دیدار دوشنبه شب خواهد بود.

لاتزیو – اودینزه سه شنبه شب آخرین بازی هفته چهاردهم سری A‌ را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.