پایان کار پنجمین «جان سخت» + تصاویر

با پایان فیلم‌برداری «روزی خوب برای جان سخت»، این اکشن دلهره‌آور و جنایتکارانه وارد مراحل فنی شد.

خبرگزاری فارس: پایان کار پنجمین «جان سخت» + تصاویر

به گزارش آخرین به نقل از فارس، «بروس ویلیس» بازیگر اصلی فیلم است. این اکشن ماجراجویانه برای نمایش عمومی در چهاردهم فوریه سال ۲۰۲۲ (بیست و ششم بهمن) آماده می‌شود.

 

 

 

بروس ویلیس که با بازی در مجموعه فیلم «جان سخت» در دهه هشتاد میلادی تبدیل به قهرمان اکشن سینما شد، یک بار دیگر در فیلم تازه خود در نقش جان مککلین بازی می‌کند.

این مامور سرسخت اداره پلیس در قسمت جدید مجموعه فیلم «جان سخت» همراه با پسر جوان خود، راهی روسیه می‌شود تا با یک باند مافیایی مقابله کند.

تهیه کنندگان فیلم در کمپانی فوکس قرن بیستم، برای اولین بار عکسی از جی‌کارتنی در کنار بروس ویلیس را در اختیار رسانه‌های گروهی قرار داده‌اند.

 

 

 

این بازیگر جوان تازه کار در «روزی خوب برای جان سخت» در نقش جان مککلین جونیوز (پسر کاراکتر بروس و پلیس) بازی می‌کند.

بروس ویلیس می‌گوید با آن که جی‌کارتنی نقش پسر او را در فیلم بازی می‌کند، ولی تفاوت‌های زیادی با کاراکتر جان مککلین دارد.

به گفته او، این پدر و پسر در طول قصه فیلم اختلافاتی با یکدیگر دارند و به قول معروف همیشه آب آن‌ها توی یک جوی نمی‌رود!

سازندگان فیلم، هم‌چنان ترجیح داده‌اند اطلاعات زیادی درباره کاراکترهای شرور و منفی قصه فیلم، در اختیار رسانه‌های گروهی نگذارند.

پنجمین قسمت مجموعه فیلم «جان سخت» را جانی ‌مور بر اساس فیلم‌نامه‌ای از رودریک تراپ (خالق اصلی کاراکترهای فیلم) و اسکیپ وودز کارگردانی کرده است.

بخش مهمی از صحنه‌های فیلم در لوکیشن‌های مختلف شهر بوداپست مجارستان فیلم‌برداری شده‌اند، که یادآور حال و هوای شهر مسکو است.

کمپانی فوکس قرن بیستم، رقم دقیق هزینه‌های تولید «جان سخت» جدید را اعلام نکرده است.

 

 

 

این فیلم به دنبال موفقیت قسمت چهارم فیلم در سال ۲۰۰۷ ساخته می‌شود. این قسمت از فیلم ،در زمان اکران عمومی خود ۱۳۵ میلیون دلار در آمریکا فروش کرد.

اولین قسمت این مجموعه فیلم در سال ۱۹۸۹ به روی پرده سینماها رفت و در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۵ قسمت‌های دوم و سوم آن ساخته شد.

فرهنگی هنری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.