پایان ۴ ماه تلاش با کشف بیش از یک تن موادمخدر

۲۲م آذر ،

پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب استان تهران پس از چهار ماه تلاش موفق به کشف بیش از یک تن تریاک شد.

سرهنگ ناصر اصلانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر ویژه استان تهران پس از به دست آمدن خبرها و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت تعدادی قاچاقچی مواد مخدر که در پوشش فروش ضایعات اقدام به تهیه و توزیع تریاک می کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی به مدت چهار ماه در مناطق مختلف استان مشخص شد این اشخاص در پوشش فروش ضایعات در شهرهای شاهدشهر و صباشهر اعمال مجرمانه خود را مرتکب می شوند.
پس از چهار ماه کار اطلاعاتی و کسب خبرها و اطلاعاتی از مخبران سرانجام یکی از متهمان به نام علی دستگیر و در تحقیقات از وی مشخص شد محل دپو موادمخدر در یک گاوداری در شاهدشهر است.
این مقام مسئول انتظامی افزود: با اطمینان از گفته های متهم و دریافت نیابت قضایی اکیپی از ماموران مجرب در این محل حاضر در بازرسی از این گاوداری یک تن و ۳۲۱ کیلو ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.
به گفته وی در این عملیات ۱۱ قاچاقچی که تعدادی از آنها نیز زن بودند دستگیر، هفت دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین توقیف و ۱۷۹ میلیون ریال وجه نقد از قاچاقچیان بدست آمد و این اشخاص که موادمخدر ترانزیتی خود را در شهرهای تهران و کرج به فروش می رساندند پس از انجام تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شدند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.