پایه‌های رژیم صهیونیستی چون بلوری شکننده است

۰۳م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: متواری شدن صهیونیست‌ها نشانگر این است که فضای حاکم بر آن‌ها کاملا متزلزل بوده و با کوچکترین ضربه از هم خواهد پاشید.

مرتضی مکی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به حملات نظامی رژیم صهیونیستی طی چند روز قبل در نوار غزه، گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی با حملات جنگ جویانه‌ی خود به دنبال قدرت نمایی و تحکیم موقعیت خود در منطقه است.

وی در ادامه افزود: جنبش حماس با واکنش صریح خود به اشغالگری‌های رژیم، بار دیگر همچون جنگ‌های ۳۳ و۲۲ روزه که با شکست این رژیم همراه بود، به آن‌ها نشان داد که این اقدامات خرابکارانه؛ نه تنها سبب تحکیم موقعیت آن‌ها در منطقه نشد، بلکه برخلاف انتظارشان آن‌ها را در وضعیت مخاطره آمیزی قرار داد.

مکی با بیان اینکه امروزه فضای حاکم بر فلسطین اشغالی فضایی شکننده و آسیب‌پذیر است، تصریح کرد: شهرک نشین‌های صهیونیستی در فلسطین اشغالی در فضایی ناامن و متشنج به سر می برند و کوچکترین احساس خطری آن‌ها را به فکر ترک آنجا وا می‌دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره بر جلوگیری رژیم صهیونیستی از متواری شدن یهودیان از فلسطین اشغالی، خاطر نشان کرد: متواری شدن صهیونیست‌ها نشانگر این است که فضای حاکم بر آن‌ها کاملا متزلزل بوده و با کوچکترین ضربه از هم خواهد پاشید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.