پایگاه اجتماعی ما در بهاییان و دراویش و آشوبگران و ولنگاران تعریف شده است/ ما از بحران بی هویتی رنج می بریم

با این پایگاه اجتماعی ما را به هر بهانه ای می توانند جمع کنند و مثل سال ۸۸ در یک شب به اوین بفرستند و آب هم از آب تکان نمی خورد، چرا که ما را با دختران کشف حجاب کرده، دراویش، بهاییت،آشوبگران،ولنگاران، هرمیداس باوند، نماز خوانان کفش در پا و این طیف های بی پشتوانه می شناسند.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،یکی از زندانیان فتنه که اخیرا از زندان آزاد شده است نسبت به تغییر پایگاه اجتماعی جریان تجدید نظر طلب ابراز نگرانی کرده است.
این زندانی در دیدار اعضای شورای مرکزی یک حزب منحله گفته است: ما امروز نیازمند بازتعریف اصلاح طلبی هستیم. ما با گفتمان و رفتار خود مرزهای عرفی و شرعی را در هم شکسته ایم.امروز دخترانی که به دیدن من آمدند دست هایشان را دراز کردند تا با من دست بدهند، اینها شده اند لیدرهای جوانان اصلاح طلب! این اصلاح طلبی نیست ، این گام نهادن در مسیر نهضت آزادی است. رفتن به سوی جبهه ملی است.
وی در ادامه افزوده است: از طرفی دیگر محمد نوری زاد و اعوان و انصارش به دیدن من می آیند. نوری زادی که افتخارش بوسیدن کف پای بهاییان است.محکومان حوادث ۸۸ را آورده تا برایشان صحبت کنم.نمی دانم به آنها چه بگویم. بگویم تند رفتیم و اشتباه کردیم و رفتیم زندان؟
این زندانی فتنه با ابراز نگرانی از پایگاه فعلی جریان تجدید نظرطلب تاکید کرد:  ما باید هر چه سریع تر پایگاه اجتماعی خود را ترمیم کنیم. اگر دیر بجنبیم نظام ما را با نسخه نهضت آزادی و جبهه ملی درهم می پیچد. خودی و غیر خودی را جدی بگیرید. نباید از این مرزبندی ترسید. چرا روزنامه قانون نمی آید از نظر هرمیداس باوند تبرئه بجوید؟
وی با خطاب قرار دادن اعضای شورای مرکزی حزب منحله یادآور شد: با پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، فکر نکنید که پایگاه اجتماعی ما تقویت شده و رو به گسترش است. ما از نداشتن پایگاه اجتماعی رنج می بریم. شما نماز جمعه هاشمی را جزو مانورهای اصلاح طلبی می دانید اما وقتی من تصاویر افراد حاضر در آن را دیدم که با کفش نماز می خواندند، یاد نماز خواندن های اطرافیان بنی صدر در ۱۴ اسفند افتادم که با پوتین نماز می خواندند.
این زندانی که خود را جزو پیران و سابقه داران اصلاح طلبی قلمداد می کند، با تاکید بر شکست هر جریان سیاسی بدون پشتوانه مردمی افزود: ما به دنبال بهایی ها راه افتادیم چون ضعیف بودیم. چون پایگاه مردمی نداشتیم. من وقتی از زندان آزاد شدم برای دیدن من دراویش را می آورند. با این پایگاه اجتماعی ما را به هر بهانه ای می توانند جمع کنند و مثل سال ۸۸ در یک شب به اوین بفرستند و آب هم از آب تکان نمی خورد، چرا که ما را با دختران کشف حجاب کرده، دراویش، بهاییت،آشوبگران،ولنگارانٰ هرمیداس باوند، نماز خوانان کفش در پا و این طیف های بی پشتوانه می شناسند.
وی که تمایل فراوانی برای ایدئولوگ نشان دادن خود برای جریان اصلاحات و چریک خوانده شدن دارد در پایان تاکید کرد: ما مشکل هویتی پیدا کرده ایم. هر فرد و جریان  بی ریشه و بوته ای که لباس اپوزیسیون پوشید از او حمایت کردیم و نتیجه اش آن چه شد که نظام می خواست. ما شدیم عروس هزار داماد و هر که از گرد راه می رسد ما با او پیمان می بندیم. بخشی از این بی هویتی هم ساخته نظام است که ما را در مسیر نهضت آزادی و جبهه ملی انداخت تا بتواند یک شبه همه بساط ما را جمع کند و آب هم از آب تکان نخورد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.