پا قدم قوچان نژاد برای فوتبال بلژیک بد بود

۶ م دیماه ،

رئیس باشگاه استاندار لیژ از شکل گیری لیگی با حضور هشت تیم بلژیکی و ۱۱ تیم هلندی به منظور بالا بردن سطح رقابت و رساندن حق پخش تلویزیونی به سطح لیگ های برتر اروپایی حمایت می کند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، رضا قوچان‌ نژاد بازیکن ۲۵ ساله ایرانی که اخیرا توسط “کارلوس کی‌روش” به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده در سال ۲۰۰۵ میلادی فوتبال حرفه‌ ای خود را در باشگاه “هیرنفین” هلند آغاز کرد و پس از اینکه تا پایان سال جاری میلادی در باشگاه فعلی‌ اش “سن ترویدن” می‌ ماند، از ژانویه ۲۰۲۲ به یکی از غول‌ های فوتبال بلژیک یعنی استاندارد لیژ که در این فصل در رقابت‌های لیگ اروپا نیز حضور دارد می ‌پیوندد.

اما ظاهرا پا قدم قوچان نژاد برای این تیم خوب نبوده و رئیس باشگاه فوتبال استاندار لیژ بلژیک تهدید کرده این تیم در صورت شکل نگرفتن لیگ بلژیک – هلند، در لیگ فرانسه بازی خواهد کرد.

رولان دوشاتله از تجار مشهور بلژیک و رییس این تیم مطرح اعلام کرده در صورتی که این طرح عملی نشود این تهدید را عملی خواهد کرد. رؤسای باشگاه های مختلف بلژیک و هلند این دیدگاه را از چند سال قبل به صورت مرتب مطرح می کنند اما هرگز مذاکره رسمی دربارهٔ آن انجام نشده است.

رئیس باشگاه استاندار لیژ از شکل گیری لیگی با حضور هشت تیم بلژیکی و ۱۱ تیم هلندی به منظور بالا بردن سطح رقابت و رساندن حق پخش تلویزیونی به سطح لیگ های برتر اروپایی حمایت می کند. به نقل از وی، رؤسای باشگاههای مشهور اندرلشت، بروژ، آژاکس و آیندهوون نیز با این دیدگاه موافق می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.