پتانسیل قهرمانی در لیگ را داریم/تهران بهترین گزینه برای میزبانی است

۴ م دیماه ،

مربی تیم ملی کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: اگر دچار بد شانسی نشویم قهرمانی را با پرسپولیس تجربه خواهیم کرد.

سید مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: هفته قبل علی رغم آنکه تقریبا از نفرات اصلی تیم استفاده نکردیم با نتیجه ۶ بر یک مقابل صدرای زیرآب به برتری رسیدیم وفقط سعید احمدی که در یک وزن بالاتر کشتی گرفت، مغلوب شد.

وی ادامه داد: این هفته هم در حالی میزبان سایپا شمال هستیم که تنها به یک پیروزی نیاز داریم به همین سبب از آنجا که فاصله نفرات اول و دوم کم است با ترکیب متفاوتی به میدان خواهیم رفت.

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که آیا ساریتوف  مقابل تیم سایپا کشتی خواهد گرفت گفت: نیازی نداریم که از ساریتوف استفاده کنیم چراکه صعودمان قطعی است و باید به نفرات اصلی استراحت دهیم تا در مرحله نیمه نهایی و نهایی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی دربارهٔ میزبانی مرحله نهایی مسابقات لیگ نیز اظهار داشت: تهران از هر نظر برای میزبانی بهترین گزینه است وفکر می کنم با توجه به بی طرف بودن این شهر همه تیم ها با این موضوع موافق باشند.

مربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار خاطرنشان کرد: هر ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ شانس قهرمانی در این مسابقات را دارند اما از آنجا که از قبل برنامه ریزی لازم را برای حضور پرقدرت در این مرحله تدوین کرده بودیم توانایی قرار گرفتن روی سکوی اول را خواهیم داشت.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.