پتروشیمی باز هم به اردوی کیش رفت/ جواد داوری تنها غایب تمرینات ماهان

۱۵اردیبهشت،

تیم پتروشیمی بندر امام، باز هم برای ادامه تمرینات آماده سازی غرب آسیا به اردوی کیش رفت اما فولاد ماهان همچنان با غیبت جواد داوری در اصفهان به تمرین می پردازد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام امروز بار دیگر برای ادامه تمرینات قبل از مسابقات باشگاه های غرب آسیا به کیش رفت.

پتروشیمی بعد از برازلتون، تیلور را به عنوان دومین یار خارجی به ترکیب اضافه کرد، هر چند اطلاعات بسیاری از سوابق این بازیکن در دسترس نبود اما حاتمی سرمربی پتروشیمی توضیح می دهد:

تیلور بیشتر در اروپا بازی کرده و به همین سبب چندان شناخته شده نیست اما وی بازیکن  واقعا خوبی است و در کل از هر ۲ بازیکن خارجی خود رضایت داریم.

*حضور حدادی در ماهان منتفی است

تیم فولاد ماهان دیگر نماینده ایران در غرب آسیا هم با غیبت جواد داوری به خاطر مصدومیت کشاله ران در اصفهان به تمرینات غرب آسیا ادامه می دهد.

هنوز وضعیت بازگشت داوری مشخص نیست. اصغر کاردوست سنتر ماهان هم که در بازی شامویل و الریاضی با مصدومیت مواجه شد هنوز به طور کامل مصدومیت خود را پشت سر نگذاشته اما در تمرینات تیم حضور دارد.

از طرفی در حالیکه هنوز هم خبرهای از حضور احتمالی حامد حدادی در ترکیب ماهان در غرب آسیا به گوش می رسید.

عطابخش سرپرست ماهان این موضوع را منتفی اعلام کرد و گفت: با شرایط خاص NBA، حامد امکان ترک آمریکا را ندارد و عملا حضور وی در ترکیب ماهان منتفی می گردد.

البته حامد بازیکن فوق العاده ای است که حضورش به تیم کمک می کرد. امیدوارم با این شرایط حداقل به جام ملتهای آسیا برسد و به تیم ملی کمک کند.

وی ادامه داد: ما بدون هیچ بازی تدارکاتی و با ترکیبی کاملا ایرانی به عراق می رویم. در این دوره حتی تیمهای عراقی و اردنی هم یار خارجی دارند و امیدوارم با این شرایطی که به مسابقات می رویم حداقل از حیثیت ایران دفاع کنیم، به خصوص حریفان اصلی ما پتروشیمی، ساجس و شامویل می باشند و تمام آنها بازیکنان خارجی فوق العاده ای دارند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.