پتروپارس حائز رتبه اول “مدیر روابط عمومی برتر”شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

با معرفی برگزیدگان دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی کشور؛

لوح و تندیس مدیر روابط عمومی برتر کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس تعلق گرفت.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران روز ۲۳ دیماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بیش از ۶۰۰ نفر از اساتید و اندیشمندان علم ارتباطات و متخصصان روابط عمومی سراسر کشور با موضوع «روابط عمومی یکپارچه» در پژوهشکده وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این کنفرانس، علی جنتی با تاکید بر جایگاه رفیع و تاثیرگذار روابط عمومی در سازمان‌ها، اظهار داشت: روابط عمومی علاوه بر تخصص، نیاز به تجربه توام با خلاقیت و ابتکار دارد و یکی از نهادهای تشکیلاتی است که مسیر حرکت سازمان به سوی اهداف و چشم اندازها را هموار می کند.

این برنامه با سخنرانی مدعوین و سخنرانان داخلی و خارجی ادامه یافت و با تقدیر از برگزیدگان و برترین‌ها به کار خود پایان داد و لوح و تندیس «مدیر روابط عمومی برتر کشور» به مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروپارس تعلق گرفت.

میرباقری با تقدیر از حمایت مدیرعامل و زحمات دیگر مدیران و تلاش همکاران روابط عمومی، با تاکید بر اینکه تا روابط عمومی مطلوب راهی طولانی در پیش داریم، خاطرنشان کرد: تلاش شد تا روابط عمومی را از پوسته سنتی و کارکردهای روزمره خارج کرده و با درک نیازها و ضرورت های نوین به سوی کارایی و اثربخشی بیشتر سوق دهیم. بنابراین خوشحالیم که این روند مورد توجه هیات داوران کنفرانس قرار گرفته است.

گفتنی است، پیش از این نیز روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروپارس موفق به کسب عنوان «روابط عمومی برتر ملی» در نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و کسب عنوان «روابط عمومی ممتاز ملی» در هشتمین جشنواره ملی انتشار یافتنات روابط عمومی شده بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.