پخش تلاوت قرآن احمد ابوالقاسمی از رادیو قرآن

۲۹ام بهمن ،

رادیو قرآن دوشنبه ۳۰بهمن ماه تلاوت پیش از اذان ظهر احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان را در شصت و سومین کرسی تلاوت مجتمع امام خمینی(ره) به طور مستقیم پخش می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛  احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان در شصت و سومین کرسی تلاوت مجتمع امام خمینی(ره) روز دوشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه، ، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت می‌کند.

کرسی تلاوت اذان‌گاهی، ساعت ۱۱:۴۰ روز دوشنبه ۳۰بهمن ماه  آغاز می‌شود که پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، اذان نیز با صدای استاد ابوالقاسمی اجرا می‌شود و این برنامه به صورت زنده از رادیو قرآن  پخش خواهد شد

این برنامه سی‌ و هشتمین کرسی تلاوت قرآن کریم در سال اس و شصت و سومین کرسی در طول برگزاری ۲ساله این برنامه   است  که در حسینیه الزهرا(س) واقع در بزرگراه رسالت، مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

در کرسی این هفته به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسگری(ع) ، آیات ۴۲ تا ۵۲ سوره مبارکه «انفال» توسط استاد احمد ابوالقاسمی  تلاوت خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می توانند ۴۰دقیقه پیش از اذان ظهر از طریق امواج رادیویی  موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتز با رادیو قرآن همراه شده و این تلاوت را بشنوند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.