پخش تلاوت و اذان منصور قصری زاده در مسجد امام حسین(ع) از رادیو قرآن

۲۶فروردین۱۳،

رادیو قرآن تلاوت و اذان دومین کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در مسجد امام حسین(ره)را که توسط منصور قصری‌زاده اجرا می گردد به طور مستقیم تقدیم شنوندگان می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ دومین کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در مسجد امام حسین(ره) با حضور منصور قصری‌زاده برگزار می‌شود
منصور قصری‌زاده از قاریان بین‌المللی کشورمان، در دومین کرسی تلاوت و اذان مسجد امام حسین(ره)، در امروز سه‌شنبه ۲۷ فروردین  تلاوت خواهد کرد و این مراسم به طور زنده از رادیو قرآن پخش می گردد.
در کرسی تلاوت این هفته  که دومین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) است ،منصور قصری زاده  آیات ۷۳ تا انتهای سوره مبارکه زمر و آیات اول تا سوم سوره مبارکه غافر و سوره مبارکه کوثر تلاوت خواهد کرد.
برنامه کرسی تلاوت اذانگاهی، دقایقی قبل از اذان ظهر روز سه شنبه هر هفته آغاز می‌شود که پس از تلاوت قرآن، اذان نیز با صدای قاری مدعو اجرا و به صورت مستقیم از رادیو قرآن پخش می‌شود.
لازم به ذکر است ورود به این محفل قرآنی برای عموم آزاد است و مکان آن، مسجد امام حسین(ع) واقع در تهران، میدان امام حسین(ع) می‌باشد.
یادآور می‌شود، این برنامه با همکاری حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، مسجد امام حسین(ع) و شبکه رادیویی قرآن برگزار می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.