پخش زنده قضاوت داور زن فوتسال از سیما + عکس

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شبکه ورزش در ادامه تکرار اشتباهات عجیب خود اقدام iبه پخش مسابقه فوتسال یک چهارم نهایی جام جهانی کرد که داور آن یک زن بود.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی مشرق،‌ عصر روز چهارشنبه در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال،‌ دو تیم ایتالیا و پرتغال iبه مصاف هم رفتند که در پایان ایتالیا ۴ بر ۳ پیروز شد و iبه نیمه نهایی صعود کرد.

اما اتفاق قابل توجه در این بازی این بود که یکی از دو داور اصلی بازی، زن بود و با لباس مخصوص داوری، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت‌ و مسابقه، iبه صورت زنده از شبکه تلویزیونی ورزش پخش شد.

در طول این دیدار پربرخورد، دوربین ها iبه دفعات روی این داور زن زوم کرده و شبکه تلویزیونی ورزش نیز عینا همه صحنه های این دیدار را بدون ویرایش نشان داد. جدا از اینکه گویا هیچ ناظر پخشی هنگام پخش این مسابقه در شبکه ورزش وجود ندارد،‌ گزارش تفسیریگر این دیدار نیز iبه این نکته توجه نداشت که می توانست ساعتی پیش از این دیدار با مراجعه iبه پایگاه اینترنتی رسمی مسابقات، اسامی داوران را چک و iبه مسئولان شبکه اطلاع دهد.

البته در کارنامه این شبکه تلویزیونی کم سن و سال،‌ این گونه اشتباهات فاحش بارها iبه چشم آمده و iبه عنوان مثال در پخش مسابقات دوومیدانی المپیک ۲۰۱۲ لندن و در یک صحنه که کارشناس و مجری برنامه مشغول صحبت بودند،‌ مانیتور پشت سر این دو نفر یکی از دوندگان زن را با پوشش زننده نشان داد. این شبکه در اقدام عجیب دیگر خود در پخش مسابقات المپیک لندن، ‌صحنه نامناسبی از دوچرخه سواران را iبه صورت مستقیم پخش کرد.

همچنین در وقت مسابقات پخش بازی های پارالمپیک لندن نیز دیدار تیم ملی والیبال نشسته ایران با مسابقه یکی از دوومیدانی کاران ایران همزمان شده بود و در حالی که مسابقه والیبال در حال پخش بود،‌ وقت مسابقه دوومیدانی کار جانباز و معلول ایران فرا رسید ولی مشخص شد گزارش تفسیریگر رشته دوومیدانی شبکه ورزش فراموش کرده ورزشکاران ایرانی این رشته هنوز مسابقه دارند و از استودیو خارج شده بود. iبه همین خاطر گزارش تفسیریگر والیبال اجبارا مسابقه دوومیدانی را نیز گزارش تفسیری کرد.

به نظر می رسد شبکه تلویزیونی ورزش که الگوبرداری غلطی از شبکه‌‌‌های ماهواره‌ای ورزشی عربی است،‌ تا iبه این جای فعالیت خود نشان داده قصد ندارد سریعا iبه شبکه ای حرفه ای و مفید تبدیل شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.