پخش فیلم‌های جشنواره جام‌جم در شبکه ۳

۲ م دیماه ،

جام جم آنلاین: فیلم‌های تلویزیونی دومین جشنواره جام‌جم از شبکه سه پخش می‌شوند.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، از بین ۱۳۱ اثر ارائه شده به بخش فیلم‌های تلویزیونی جشنواره جام‌جم، ۳۴ فیلم به بخش مسابقه راه پیدا کرده‌اند. شبکه‌های یک، دو و سه هرکدام با پنج فیلم، شبکه‌های چهار و پنج نیز هر کدام با دو فیلم، شبکه قرآن و معارف با یک فیلم و مرکز سیمافیلم با ۱۴ فیلم در بخش مسابقه حضور دارند.

پخش فیلم‌های جشنواره جام‌جم از امروز از شبکه سه آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. امروز فیلم «دسته بازنده‌ها» به نمایش درآمد و فردا (یکشنبه) ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فیلم «نقش لیلی» ساخته خسرو معصومی پخش می‌شود.

هستی مهدوی‌فر، هادی دیباجی، ناصر آقایی و باقر صحرارودی در این فیلم بازی کرده‌اند. داستان این فیلم دربارهٔ دختری به نام ساراست که در جستجوی هویت خود است.

فیلم «یکی بود، یکی نبود»، روز دوشنبه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به نمایش درمی‌آید. این فیلم را عاطفه خادم‌الرضا کارگردانی کرده است. پیام دهکردی، مجید مظفری، روشنک عجمیان و نیکی نصیریان در این فیلم بازی می‌کنند. داستان این فیلم از زبان یک کودک، اثاث‌کشی یک خانواده از محله‌ای به محله دیگر را بازگو می‌کند.

فیلم «توپ، شوت، شیشه» ساخته بهمن شهروان روز سه‌شنبه پخش می‌شود. عمار تفتی و اسماعیل خلج در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم داستان پنج پسربچه است که در زمین بازی محله توپ‌بازی می‌کنند و هر روز برایشان اتفاقاتی رخ می‌دهد.

فیلم «واگن شماره دو» ساخته مجید وحیدیان روز چهارشنبه به نمایش درمی‌آید. جعفر دهقان، عزت‌الله رمضانی و قاسم زارع بازیگران اصلی این فیلم می باشند. داستان واگن شماره دو در قطار تهران ـ مشهد اتفاق می‌افتد.

فیلم «پیدا و پنهان» ساخته حجت قاسم‌زاده‌اصل روز پنجشنبه پخش می‌شود. پریوش نظریه، رضا آحادی، شبنم معززی و افشین سنگ‌چاپ بازیگرانی می باشند که در این فیلم بازی می‌کنند.

پیدا و پنهان دربارهٔ دغدغه‌‌های یک زن میانسال است. او تلاش می‌کند خانواده خود را بخوبی اداره کند، اما…..


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.