پخش همایش “اندیشه های آسمانی” از شبکه قرآن و معارف سیما

۲۱ آبان ،

گردهمایی هنرمندان کانون های فرهنگی و هنری مساجد کل کشور در همایشی تحت عنوان “اندیشه های آسمانی” این هفته، تقدیم بینندگان محترم شبکه قرآن ومعارف سیما می گردد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما؛ همایش “اندیشه های  آسمانی” در رابطه با شناسایی مخاطب از سوی ستاد عالی و جهت دهی و ارائه  چارچوب مفهومی هنر انقلاب بر گزار شده است.
لازم به ذکر است؛ دست اندرکاران، هدف برپایی این همایش را، تبیین آرمان های متعالی و ارائه فرانمای هنرمندان انقلاب اسلامی بیان نموده اند.
همچنین؛ در این برنامه علما و استادانی چون، حجت الاسلام قرائتی، حجت الاسلام ماندگاری، حجت الاسلام صدیقی، آیت ا… خاتمی، حجت الاسلام پناهیان، آیت ا.. حائری شیرازی، دکتر رحیم پور ازغدی، حجت الاسلام سلیمانی و  نیلچی به عنوان کار شناسان این همایش حضور خواهند داشت.
گفتنی است؛ این همایش وگرد همایی هنرمندان کانون های فرهنگی و هنری مساجد کل کشور در ۱۵ قسمت به تهیه کنندگی “ابوالفضل صالحی” برای پخش در شبکه قرآن و معارف سیما آماده شده است که همه روزه به جز جمعه ها از ابتدای بامداد به مدت ۳۰ دقیقه به روی آنتن شبکه قران و معارف سیما می رود. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.