پخش گزارش انتقال ضریح جدید امام حسین(ع) از قم تا کربلا

سه شنبه ۳ مرداد – ۰۳:۲۸:۳۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-عباسی فر گفت: بنا به دستور رئیس سازمان صدا و سیما گزارش تصویری انتقال ضریح جدید سیدالشهداء(ع) از قم تا کربلا توسط سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، معاون فرهنگی ستاد با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بحمدالله ساخت ضریح جدید سیدالشهداء(ع) به مراحل پایانی خود نزدیک و به زودی در میان شور و شوق و ابراز احساسات پاک شیعیان اباعبدالله الحسین(ع) با یک برنامه‌ریزی دقیق و گسترده به سمت کربلای معلی انتقال داده خواهد شد.
عباسی فر با بیان این مطلب که اخیرا در جلسه مشترک با حضور مهندس ضرغامی رئیس رسانه ملی و مهندس پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بعداز ارائه گزارش رئیس ستاد بازسازی مهندس ضرغامی علاوه بر قول مساعدت جهت همکاری جدی با ستاد در انعکاس عملکرد و ساخت و ساز پروژه های ستاد، در مورد ضریح جدید سیدالشهداء(ع) اعلام نمود که من به همکاران و مسئولین ذیربط در سیما درمورد تهیه گزارش و مستند انتقال این اثر ارزشمند سفارش می کنم.
ایشان افزود: خبر دقیق انتقال ضریح جدید امام حسین(ع) را مهندس پلارک اعلام و ویژه برنامه‌های مربوط به این اثر توسط روابط عمومی بزودی اعلام خواهد شد.
معاون فرهنگی ستاد در ادامه به خدمات ارائه شده توسط ستاد بازسازی در اعتاب مقدسه اشاره و عنوان نمود: بحمدالله با افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی سیدالشهداء(ع) با متراژ بنای ۱۳۴۰۰ متر توجه بسیاری از متخصصین و کارشناسان منطقه و مسئولین عراقی به نقش بی نظیر ایرانیان مسلمان در بازسازی عتبات جلب شد.
عباسی فر گفت: باید تدبیر رئیس محترم ستاد و همه همکاران و دست اندرکاران سخت کوش این ستاد طرح های توسعه ای دیگر نظیر بیمارستان فوق تخصصی امام سجاد(ع)، یکی پس از دیگری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۴۱۵۲۸۳۹۹۰۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.