پخش ۳۶ فیلم سینمایی و تلویزیونی در آخر هفته

تلویزیون برای آخر هفته ۳۶ فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است که از شبکه‌های سیما به روی آنتن می‌روند.

پخش ۳۶ فیلم سینمایی و تلویزیونی در آخر هفته

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن‌های «گردباد»، «ماهی سیاه کوچولو»، «گذر»، «دوری و بازگشت»، «سیرک من»، «پیشواز»، «جنگجوی پیروز»، «گروگان سرسخت»، «فریب خورده»، «عوارضی»، «نجات لنینگراد»، «صدای پای من»، «بازگشت به دریا»، «تحویل ویژه»، «تعقیب شمالی»، «سریع ترین سرخپوست دنیا»، «ماده ۵»، «صبح بخیر»، «تعقیب سرد»، «منبع رمز»، «به سوی ستارگان»، «مرز سه گانه»، «شاهین مالت»، «مردی که زیاد می‌دانست»، «گاهی خوشی، گاهی غم»، «انجمن شاعران مرده»، «هشت میلیمتری»، “قهرمانی به نام کوالا»، «اسپریت»، «ندگی پی»، «باشگاه ماجراجویی»، «هشتصد»، «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «عوارض جانبی» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» پنج‌شنبه و جمعه این هفته، ۶ و ۷ بهمن ماه از شبکه‌های سیما پخش خواهند شد.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «گردباد» به کارگردانی کامران قدکچیان پنج‌شنبه، ۶ بهمن ماه ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: آمریکایی‌ها زباله‌های اتمی را که در یکی از روستاهای خراسان مدفون شده است منفجر می‌کنند. در نتیجه تشعشع رادیو اکتیو ناشی از انفجار چوپان جوانی به بیماری مرموزی مبتلا می‌شود و گوسفندانش نیز می‌میرند. اهالی روستا عبدالله برادر چوپان و همسر برادرش، را از ترس ابتلاء به همان بیماری وادار به ترک روستا می‌کنند. عبدالله به پایتخت می‌رود و به کمک یکی از هم‌ولایتی‌های خود برادرش را به بیمارستان می‌برد. پزشکی مبارز که ماجرا را دریافته، موضوع را به رییس بیمارستان گزارش می‌کند و … .

فرامرز قریبیان، زنده‌یاد محمد مطیع، زنده‌یاد جمشید مشایخی، ایرج راد و ثریا حکمت در فیلم سینمایی «گردباد» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی جمعه، ۷ بهمن ماه ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.

این فیلم در بستر تاریخی دهه شصت و مبارزات چریکی نیروهای چپ در شمال کشور و در قیام آمل روایت می‌شود و درباره یک زن به نام شهرزاد است که معروف به ماهی سیاه کوچولو است و برای انتقام مرگ شوهرش وارد مبارزه شده و حالا با دو شخصیت دیگر آشنا می‌شود و مباحث ایدئولوژیک درباره مبارزه و نقد تفکر چپ و … میان آنها درمی‌گیرد.

در این فیلم سینمایی مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «گذر» به کارگردانی یاسر طالبی پنج‌شنبه ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: آیت و احمد دوتن از نیروهای انقلابی هستند که مأموریت دارند تا یک چمدان را به منطقه ای در شمال ایران ببرند و تحویل دهند. احمد توسط نیروهای ساواک دستگیر می شود، ساواک احمد را شکنجه می کند اما او جای آیت را لو نمی دهد، تا اینکه به سراغ خواهر آیت هاجر، که همسر احمد است می روند و او را در مقابل چشمان احمد می‌زنند. احمد نیز برای اینکه هاجر را نکشند جای آیت را لو می دهد که …

آرش مجیدی، مسعود قهاری، محمد منصوری، امین کاشفی و عباس ابوالحسنی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دوری و بازگشت» به کارگردانی جِف بلِکنِر جمعه ساعت هشت پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی جِیسون لی، مینکا کِلی و مَگی الیزابت جونز درباره دختر کوچکی است که به همراه دو برادر و پدرش در نزدیکی دریاچه‌ای زندگی می‌کند. متوجه می‌شود که قوی مادری که در برکه تخم‌گذاری کرده است مرده و تخم‌هایش به نگهداری نیاز دارند. آنها تمام تلاششان را برای حفظ تخم‌ها و بعد از آن رشد جوجه قوها می‌کنند و … .

فیلم سینمایی جدید «سیرک من» به کارگردانی میریام بوچارد جمعه ساعت ۱۸ پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی جاسمین لِمی، پاتریک هوارد و رابین اوبِرت؛ درباره لورا دختر نوجوانی است که به همراه پدرش که صاحب یک سیرک سیّار است زندگی می‌کند. آنها برای اجرای نمایش به شهرهای مختلف رفته و به نوعی زندگی‌شان در سفر می‌گذرد. این سبک زندگی باعث می‌شود که لورا نتواند برای تحصیل به یک مدرسه ثابت برود، حال آن که او بسیار علاقمند به درس خواندن است. پس از مسائل و اتفاقات مختلفی که می افتد …

فیلم تلویزیونی «پیشواز» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر جمعه ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه پخش خواهد شد.

داستان فیلم درباره‌ی پدری است که به همراه همسر و پسر نوجوانش به محل تولدش که روستایی در اطراف کاشان است سفر می‌کند. او در خلال سفر، برای پسرش از خاطراتی از دوران کودکی‌اش در روستا، که مصادف با روزهای انقلاب و بهمن ۱۳۵۷ است تعریف می کند. بهادر خان، مرد زورگو و بدجنسی است که بسیاری از زنان و بچه‌های روستا را، در کارگاه قالی بافی‌اش به کار گرفته و به هر بهانه‌ای از دادن حق و حقوق آنها امتناع می‌ورزد. از سوی دیگر سید مهدی واعظ روستا، که در حسینیه حرف‌هایی بر خلاف نظام شاهنشاهی و ظلم و ستم آنها زده، توسط ساواک دستگیر شده و حسینیه نیز پلمپ شده است و … .

جعفر دهقان، مهدی میامی، مینا نوروزی، اسماعیل سلطانیان، رامین راستاد، نیلوفر محمودی و مرتضی ضرابی در فیلم تلویزیونی «پیشواز» بازی کرده اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «جنگجوی پیروز» به کارگردانی مجتبی راعی امروز ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: گلین خانم، سوگلـی ناصرالدین شاه از توطئه های انگلستان و ایادی‌اش با خبر می شود و درصدد خنثـی کردن توطئه برمی آید. از طرفـی آقاخان نوری، میرزا هاشم (همسر پروین خواهر شاه) را مجبور می‌کند تا همسـرش را طلاق بدهد چرا که او به پروین علاقه دارد. میرزا هاشم از ترس به سفارت انگلیس پناهنده می‌شود و …

اکبر عبدی، فاطمه گودرزی و فردوس کاویانی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی جدید «گروگان سرسخت» به کارگردانی جان کییز امشب ساعت ۲۴ پخش می‌شود.

در خلاصه فیلم با بازی آدریان آلوارادو، الکساندر وایشلبویم، برندی براوو، کارلوس اس. سانچز و چارلی سارا آمده است: یک تاجر محلی قصد دارد فروشگاه جدیدی را افتتاح کند که ناگهان چند مرد مسلح وارد فروشگاه شده و همه را گروگان می‌گیرند. گروگانگیر اعتقاد دارد سال‌ها پیش این تاجر ثروتمند باعث ورشستگی و مرگ عمویش شده و حالا او می‌خواهد از این تاجر انتقام بگیرد. او توسط دوربین فیلمبرداری گروه روابط عمومی فروشگاه این تاجر را مجبور به اعتراف می‌کند و فیلم را توسط یکی از کارکنان به دست یکی از شبکه‌های تلویزیونی می‌رساند و اعتراف از تلویزیون پخش می شود اما … .

فیلم سینمایی «فریب خورده» به کارگردانی جری لوییس جمعه ساعت ۱۰ به روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی اینا بالین و جری لوییس خواهید دید: ستاره کمدی به‌نام هاری در یک سانحه هوایی می‌میرد و حالا کارمندان وی که کار خود را از او یاد گرفته بودند تصمیم می‌گیرند تا کسی را جای او بگذارند و هر چه خودشان یاد دارند به او بیاموزند! آنها تصمیم می‌گیرند تا فردی معمولی را برای این‌کار استخدام کنند. استنلی، گارسون شرکت را بر می‌گزینند و سعی می‌کنند تا همه چیز را به او یاد دهند …!

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «عوارضی» به کارگردانی مایکل نادر امشب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جیمز مک گوان، مکس تاپلین و جردن هیز آمده است:

زن جوانی به نام کمی بعد از خروج از فرودگاه برای رفتن به خانه پدرش که در حومه شهر واقع شده یک تاکسی کرایه می‌کند و از ابتدا نسبت به مرد جوانی که راننده تاکسی است حس خوبی ندارد. در میان راه مرد از میانبر می‌رود و ماشین در میان جاده جنگلی خراب می‌شود. در این میان اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد و پیغام‌های مختلفی که دریافت می‌کنند حاکی از این است که … .

فیلم سینمایی «نجات لنینگراد» به کارگردانی الکسی کوزلوف جمعه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی آندری میرونوف اودالوف، ماریا ملنیکوا و آناستازیا ملنیکوا آمده است: پاییز سال ۱۹۴۱، لنینگراد در محاصره است. سرباز جوانی به همراه نامزد پرستارش، قرار است روی کشتی ای که مردم را از محاصره خارج می کند، کار کنند، اما پیش از حرکت هنگ، سرباز جوان برای ماموریتی خونین فرا خوانده می شود و از سوار شدن به کشتی باز می ماند. پدر سرباز جوان که از فرماندهان ارشد است او را مجبور می‌کند لباس ملوانان را بپوشد و از رفتن به خط مقدم فرار کند. سرباز علیرغم میلش این کار را می‌کند اما … .

شبکه پنج سیما

فیلم تلویزیونی «صدای پای من» به کارگردانی مهرداد خوشبخت پنج‌شنبه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: دانیال در روستایی زندگی می‌کند که قهرمان دو آنجاست او برای نجات دادن یک لاک پشت که شاهین می‌خواهد آن را در زمین‌های مین دار باقیمانده از زمان جنگ بیندازد با شاهین یک مسابقه می‌دهد و در نزدیکی محل مین دار پایش روی یک مین می‌رود و دانیال یک پایش را از دست می‌دهد. پدرش برای او یک پای مصنوعی از شهر می‌خرد ولی دانیال دوست ندارد که واقعیت را قبول کند ولی بالاخره از پا استفاده می کند و … .

مهران احمدی، فرشته سرابندی و مرتضی زارع بازیگران این فیلم هستند.

انیمیشن سینمایی «بازگشت به دریا» به کارگردانی تام لو جمعه ساعت ۹ پخش می‌شود.

این انیمیشن داستان کوین یک بچه ماهی پرنده است که در رویاهایش می‌خواهد خانواده‌اش را از بندر کوچکی که زندگی می‌کنند به دریا باز گرداند. ولی او قبل از اینکه به رویاهایش برسد توسط یک قایق ماهیگیری اسیر می‌شود و سر از یک رستوران چینی در می آورد حالا او می خواهد … .

فیلم سینمایی جدید «تحویل ویژه» به کارگردانی پارک دای مین جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سو دام پارک، هیو دانگ ون و جو هی بانگ خواهیم دید: یون ها دختر جوانی است که در رانندگی تبحر زیادی دارد. او به عنوان راننده در شرکت حمل و نقل غیرقانونی شخصی به نام باک ساژان کار می کند. دوشیک و پسرش کیم سئون می‌خواهند از کشور خارج شوند و قرار است که یون ها آنها را به کشتی برساند. دوشیک یک ردیاب امنیتی در دست دارد که پلیس فاسدی به نام سروان چو به دنبال آن است. سروان چو با افرادش سراغ دوشیک می رود و … .

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «تعقیب شمالی» به کارگردانی رائول والش پنجشنبه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی ارول فلین، جولی بیشاپ، هلموت دانتینه و جین لاکهارت؛ داستان یکی از اعضای پلیس سلطنتی کانادا، به نام استیو است که در تعقیب و گریز برای دستگیری یک جاسوس آلمانی، اتفاقات عجیبی برایش رخ می‌دهد … .

فیلم سینمایی «سریع‌ترین سرخپوست دنیا» به کارگردانی راجر دونالدسون امروز ساعت ۱۱ پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آنتونی هاپکینز، آرون جیمز مورفی، داین لد و کریستوفر لاوفورد آمده است: پیرمرد نیوزلندی عاشق سرعت و ثبت رکوردهای جدید است و صاحب موتوری بوده که ۴۲ سال پیش در زمان جنگ جهانی دوم آن را خریداری کرده و در طول این سال ها تغییرات زیادی در وضعیت ظاهری و موتور آن به وجود آورده به طوری که موتورش که آن را سرخپوست می‌نامد، از قابلیت بالایی در سرعت برخوردار شده است و می تواند با موتورهای بسیار جدیدتر به رقابت بپردازد. او تصمیم می‌گیرد در مسابقه جهانی رکورد سرعت در بارنویل آمریکا شرکت کند و موتورش را به آزمایش بگذارد اما …

فیلم تلویزیونی «ماده ۵» به کارگردانی کمال مقدم امروز ساعت ۱۳ پخش می‌شود.

این فیلم داستان پسری ۲۰ ساله است که قصد فروش املاک پدرش و مهاجرت به آلمان را دارد که … .

رامین راستاد، آتش تقی‌پور، شهره لرستانی، مهران رجبی، نیوشا مدبر، فرزاد خرمی، مریم عتیبی، محمد جواد سیانکی و سهیل میرحیدری در فیلم تلویزیونی «ماده ۵» ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «صبح بخیر» به کارگردانی یاسوجیرو ازو امروز ساعت ۱۵ پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی چیشو ریو، یوشیکو کوگا، هاروکو سوگیمورا و تایجی تونویاما خواهید دید: در منطقه‌ای در حومه‌ توکیو، پسران خانواده‌ هایاشی، وقتی می‌بینند همسایه‌‌شان تلویزیون دارد و آنان ندارند، به پدر و مادرشان گله می‌کنند. پدر معتقد است که آنان زیاد حرف می زنند و بچه ها با هم عهد می کنند که سکوت اختیار کنند و … .

فیلم سینمایی «تعقیب سرد» به کارگردانی هانس پیتر مولند پنجشنبه ساعت ۱۷ پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی لیام نیسون، لورا درن و مایکل ریچاردسون خواهیم دید: نلس یک مرد خانواده، آرام و راننده برف روب سخت‌کوشی است که عامل حیاتی یکی از شهرهای تفریحی و پر زرق و برقی کشور محسوب می‌شود؛ زیرا که او تنها کسی است که جاده‌های زمستانی را همواره تمیز و باز نگه می‌دارد. او و همسرش در یک کابین راحت و به دور از تمامی توریست ها زندگی می کنند. این در حالی است که نلس به تازگی جایزه شهروند سال را از اهالی شهر دریافت کرده است اما …

فیلم سینمایی «منبع رمز» به کارگردانی دانکن جونز امشب ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جیک جیلنهال، میشل موناهن، ویرا فارمیگا و جفری رایت خواهیم دید: یک سرباز ارتشی در کالبد یک مرد ناشناس بیدار می‌شود و در می‌یابد که ماموریت او پیدا کردن بمب گذار قطار شیکاگو است …

فیلم سینمایی «به سوی ستارگان» به کارگردانی جیمز گری امشب ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی برد پیت و تامی لی جونز آمده است: فضانوردی به نام روی مک براید قرار است در یک ماموریت خطرناک برای جستجوی پدرش به فضا برود. پدر روی دو دهه پیش در یک سفر یک طرفه برای یافتن حیات به سوی سیاره نپتون رفته است اما او و همراهانشان دیگر بر نمی گردند؛ پس از دو دهه، نوسانات و انرژی خطرناکی به زمین می رسد که دانشمندان معتقدند از سوی سیاره نپتون و از فضاپیمای پدر روی ارسال شده است.

فیلم سینمایی «مرز سه گانه» به کارگردانی جی. سی. چاندور امشب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

در خلاصه فیلم این داستان با بازی بن افلک، اسکار ایزاک و چارلی هونام آمده است: سانتیگو در پلیس مبارزه با مواد مخدر کار می کند و سال هاست به دنبال رئیس یک باند مواد بزرگ به نام لوریا هستند اما نمی‌توانند او را گیر بیاندازند. لوریا در بین پلیس و حتی سی آی و پلیس آمریکا نیرو دارد و به همین دلیل پلیس مبارزه با مواد نمی‌تواند او را گیر بیاندازد. یک شرکت امنیتی با واسطه توسط ارتش پاراگوئه به سانتیگو پیشنهاد می کنند که …

فیلم سینمایی «شاهین مالت» به کارگردانی جان هیوستون جمعه ساعت یک بامداد پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی همفری بوگارت و مری استور خواهید دید: یک کارآگاه خصوصی برای حل پرونده‌ای با سه مجرم مواجه می‌شود که قصد به سرقت بردن مجسمه‌ای ارزشمند را دارند که …

فیلم سینمایی «مردی که زیاد می دانست» به کارگردانی یدالله صمدی جمعه ساعت ۱۳ پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: کارمند جوانی که از زندگی سخت خود ناراضی است، با پیرمرد مرموز سیاهپوشی ملاقات می‌کند. پیرمرد اظهار می‌دارد که می‌تواند کارمند را به مرادش برساند، با این شرط که در راه خیر گام بردارد. کارمند می‌پذیرد. پیرمرد روزنامهٔ سه ماه بعد را که خبر جنگ ایران و عراق در آن چاپ شده‌است به او نشان می‌دهد. کارمند با خرید اجناس و کالاهای ضروری و احتکار آنها و سپس فروش آنها در روزهای جنگ ثروت کلانی به جیب می‌زند. اما نامزد خود را از دست می‌دهد و از دوستانش نیز جدا می‌افتد. پیرمرد مرموز او را از ادامهٔ راه ناصواب نهی می‌کند و …

عنایت اله شفیعی، شیرین گلکار، مرتضی حاج سید احمدی، جعفر والی، محمد برسوزیان، اصغر زمانی و زنده یاد کیومرث ملک مطیعی در فیلم سینمایی «مردی که زیاد می دانست» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «گاهی خوشی، گاهی غم» به کارگردانی کاران جوهر جمعه ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی شاهرخ خان، کاجول، آمیتاب باچان، جایا باچان، هرتیک روشن و کارینا کاپور خواهیم دید: یشواردان ریچارد زندگی ثروتمندانه ای همراه همسرش و دو پسرش راهول و روهان دارد. راهول پسرخوانده این خانواده است، اما آن‌ها همچون پسر خودشان با او رفتار می کنند. آن‌ها به دنبال یک عروس مناسب برای پسر بزرگشان، راهول هستند، و دختری جوان به نام ناینا را برای او پیدا می کنند. اما راهول با وجود مخالفت خانواده اش، عاشق دختر دیگری شده است و …

فیلم سینمایی «انجمن شاعران مرده» به کارگردانی پیتر ویر جمعه ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی رابین ویلیامز و جاش چارلز آمده است: نیل، تاد، ناکس، چارلی، ریچارد، استیون و جرارد دانش‌آموزان سال اول کالج ولتن هستند. نیل و تاد تحت نظارت شدید خانواده‌شان هستند که اصرار دارند پسرانشان دکتر و وکیل شوند، اما تاد می‌خواهد نویسنده شود. در شروع سال تحصیلی جدید استاد ادبیات انگلیسی عوض می‌شود و فردی به نام جان کیتینگ جایگزین معلم قبلی می‌شود. روش تدریس کیتینگ با آنچه دانش‌آموزان پیش‌تر به آن عادت داشتند، کاملاً متفاوت است. او دیدگاهی نو نسبت به ادبیات دارد و از دانش‌آموزانش نیز می‌خواهد با نگاهی تازه به چیزها نگاه کنند … .

فیلم سینمایی «هشت میلیمتری» به کارگردانی جی. جی. آبرامز جمعه ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جوئل کورتنی، ال فانینگ، آجی میچالکا و کایل چندلر خواهیم دید: در تابستان سال ۱۹۷۹، گروهی از نوجوانان که در شهری کوچک مشغول تهیه یک فیلم هستند، یک سانحه قطار وحشتناک را مشاهده می‌کنند و خیلی زود درمی‌یابند که این ماجرا تصادفی نبوده است. طولی نمی‌کشد که اتفاقاتی عجیب در شهر رخ می‌دهد و بعضی افراد ناپدید می شوند. پلیس محلی شروع به تحقیق می کند تا حقیقت را بیابد، غافل از اینکه ماجرا وحشتناک تر از حد تصور آنهاست و …

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «قهرمانی به نام کوالا» به کارگردانی کونگ هو لی پنج‌شنبه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

این فیلم به ماجرای کوآالی سفید رنگی پرداخته می شود که به خاطر تفاوت رنگش با سایر کواال ها، اعتماد به نفس ندارد. او از قبیله اش دور شده و به شکلی اتفاقی وارد یک سیرک می شود، اما از آنجا هم رانده می شود. کواالی سفید دوباره وارد حیات وحش می شود و در آنجا برای ثابت کردن خود به دیگران دروغ می گوید و خود را ابَرکوآال می نامد اما کم کم حقیقت ماجرا آشکار می شود که …

فیلم سینمایی «اسپریت» به کارگردانی کلی اسباری و لورنا کوک جمعه ساعت ۱۴ پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: اسپیریت، کره‌اسب نری است که در دشت‌های بکر و دست‌نخوردۀ غرب به دنیا آمده است. مادرش عاشق او است و نزد گلۀ اسب‌های وحشی بسیار عزیز است و با آنها به این‌سو و آن‌سو می‌دود. یک شب سربازانی که در آن منطقه اردو زده‌اند، او را اسیر می‌کنند و قصد دارند اسپریت را به سواره نظام آمریکا که در حال پاک‌سازی منطقه برای کشیدن خط‌آهن هستند بفرستند. بنابراین اسپریت را در اردوگاهی محبوس می‌کنند و فرماندۀ سواره نظام، تلاش می‌کند ارادۀ او را درهم بشکند. اسپیریت به کمک کریک، سرخ‌پوستی شجاع، می‌گریزد و …

شبکه امید

فیلم سینمایی «زندگی پی» به کارگردانی انگ لی پنج‌شنبه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی سورج شارما، عرفان خان، تابو، عادیل حسین و ژرار دوپاردیو خواهیم دید: نویسنده ای کانادایی برای نوشتن داستانی مهیج و واقعی به سراغ پای پاتال جوان هندوی ساکن کانادا می رود. پای برای او داستان عجیب زندگی اش را تعریف می کند. پای کودکی خود را در باغ وحشی به سرپرستی پدرش در هندوستان سپری کرده است و با حیوانات انس و الفتی خوب دارد و …

فیلم سینمایی «باشگاه ماجراجویی» به کارگردانی جف اندرسون جمعه ساعت ۱۸ پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی کیم کوتس، بیلی زین، دلایلا بِلا، رابین دان و سم اَش آرنولد؛ درباره یک پسر ده ساله است که به همراه دو دوستش در یک گاراژ باشگاهی به نام باشگاه ماجراجویی تاسیس کرده اند. با پیدا کردن یک جعبه معمایی به نام جعبه آرزو به دنبال کشف راز آن می روند. این جعبه می تواند ارزوها را در شرایط خاصی برآورده کند و این سه نوجوان قصد دارند تا از آن برای نجات مرکز علمی شهرشان که به دلیل بدهی بانکی در حال ورشکستگی و تعطیلی است استفاده کنند. همزمان چند خرابکار نیز به دنبال این جعبه هستند که …

شبکه افق

فیلم سینمایی «هشتصد» به کارگردانی هو گوان جمعه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی هانگ ژی ژانگ، ژانگ جونی و جیانگ وو آمده است: در زمان جنگ دوم چین و ژاپن، ارتش ژاپن که قدرت خیلی زیادی داشت تلاش می کند شانگهای را تصرف کند. ارتش چین سعی می کند چندین ماه در مقابل آنها مقاومت کند با این حال هر لحظه امکان محاصره وجود دارد. در این بین یک گروه ۸۰۰ نفره از سربازان جوان سعی می کنند از یک انبار بزرگ در مقابل ارتشی ۲۰ هزار نفره از سربازان ژاپنی دفاع کنند. هدف آنها از این عملیات روحیه دادن به مردم چین و خریدن زمان برای رسیدن قوای کمکی بود که …

فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی جمعه ساعت ۱۸ پخش خواهد شد.

فیلم روایتگر داستان زندگی روحانی جوانی به نام احمد است که با همسرش لیلا زندگی را به سختی و تنگدستی می گذرانند. احمد برای تأمین معاش خانواده، در کنار تحصیل در حوزه، به کار برق کشی ساختمان نیز اشتغال دارد و به همین خاطر بعضا از سوی هم درس هایش نیز مورد شماتت واقع می شود. در همین شرایط، همسرش حامله شده و پس از زایمان آنها صاحب سه فرزند سه قلو می شوند. با وجود اینکه انتظار می رود با آمدن این سه فرزند، زندگی احمد و لیلا با مشکل و بحران مواجه شود اما …

جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی و الهام کردا در فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» هنرنمایی کرده اند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «عوارض جانبی» به کارگردانی استیون سودربرگ جمعه ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جودی لا و کاترین زتا جونز آمده است: مارتین به‌تازگی یک دوران زندان چهار ساله را پشت سر گذاشته و به خانه برگشته است، اما همسر او امیلی درگیر افسردگی مزمنی است که رهایش نمی‌کند. جان که یک روان‌پزشک است قرص‌های جدیدی برای او تجویز می کند. اما قرص‌های جدید و تازه به بازارآمده آثار مخربی بر روح و روان امیلی می‌گذارند و پیامدهای ناگواری دارند. این داروها باعث خواب گردی و توهماتی می گردد که ناگهان منجر به قتل یک انسان توسط امیلی می شود. این داروها هنوز در مرحله آزمایش هستند. مارتین قصد دارد ثابت کند همسرش در این قتل بی گناه است. تا …

شبکه فراتر (۴k)

فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» به کارگردانی جان واتس امشب ساعت ۲۲ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی تام هولند، ساموئل ال. جکسون و جکی گیلنهال؛ درباره پیتر پارکر است که زیر نظر مرد آهنی قرار است به یک ابر قهرمان تبدیل شود، ولی او هنوز جوان و ناپخته است و از این که می تواند برای مردم شهرش نقش ناجی مردم و حیوانات را بازی کند هیجان زده است. او قرار است به همراه دوستانش به اردویی از طرف دبیرستان به اروپا برود. پیتر از طرف مرد آهنی یک عینک مخصوص دنیای مجازی دریافت می کند که به راحتی می تواند به یک ابزار حرفه ای و کشنده تبدیل شود. او با کمک مردی به نام میستریو در مبارزه با هیولایی که از آب بیرون آمده پیروز می شود و …

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.