پدر سنگدل آلمانی چهار فرزند خود را در خواب کشت

به گزارش ایرنا، در این جنایت دردناک که روز جمعه بازتاب وسیعی در رسانه های آلمان داشت، این پدر ۳۶ ساله دختر ۱۲ ساله و سه پسر ۹،۷،۵ ساله خود را در حالی که در خانه خوابیده بودند با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

پلیس شهر کوچک ‘ایلزده’ در ایالت نیدر زاکسن واقع در شمال مرکزی آلمان در حالی نیمه شب پنج شنبه با تماس همسر این مرد که در مسافرت بوده و از احتمال این جنایت باخبر شده و خود را به منزل آنها می رساند که ساعتی از کشته شدن کودکان گذشته بود.

به گزارش منابع پلیس، سه تن از این کودکان بیگناه بدون هیچ واکنش و مقاومتی در خواب کشته شده اند، اما یکی از آنها که ظاهرا دختر ۱۲ ساله خانواده بوده بعد از وارد آمدن ضربات چاقو از سوی پدر بی رحم بیدار شده و مقاومت کرده است که آثاری از مقاومت در بدن وی مشاهده می شود.

براساس این گزارش پدر سنگدل بعد از کشتن فرزندان خود، اقدام به خودکشی کرده، اما با ورود نیروهای پلیس و آتش نشانی به منزل، این خودکشی نافرجام مانده و در حال حاضر وی در بیمارستان در وضعیت کما به سر می برد.

به گفته همسایگان این خانواده، پدر قاتل با همسر خود اختلاف داشته و از مدتها قبل دچار بیماری افسردگی و همچنین ناراحتی قلبی بوده است.

به گفته نیروهای پلیس، همسر این مرد که در زمان وقوع جنایت در شهر دیگری بوده از همسر خود یک پیام تلفنی مبنی بر اینکه وی تصمیم دارد خودش و فرزندان را بکشد، دریافت می کند.

همسر این مردم بعد از دریافت پیام تلفنی از شوهرش بلافاصله پلیس و آتش نشانی را از موضوع مطلع کرده و از آنها می خواهد برای نجات فرزندانش اقدام کنند، اما دیگر دیر شده بود.

براساس اعلام مقام های دادستانی آلمان، این جانی ۳۶ ساله در نامه ای که قبل از اقدام به خودکشی از خود به جای گذشته، نوشته که هیچ امکانی برای خود نمی دیده تا بتواند با فرزندان خود به زندگی ادامه دهد و تصمیم گرفته که به اتفاق فرزندانش یکجا به خاک سپرده شوند.

اروپام** ۲۰۵۱** ۱۷۰۱**۱۰۸۰**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۴۶۸۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.