پدر و پسر لژیونر ایرانی در روسیه

۳۱فروردین۱۳،

جام‌جم: به غیر از علیرضا حقیقی دیگر لژیونرهای ایرانی ورزش روسیه یک پدر و پسر می باشند ، یکی به عنوان مربی و دیگری به عنوان بازیکن و البته یکی در رشته والیبال و دیگری در رشته فوتبال.
خلیل آزمون مربی مطرح والیبال گنبد دوشنبه این هفته به مسکو می رود تا کار خود را عنوان مربی به طور رسمی در تیم والیبال زنیت کاران روسیه آغاز کند.

سرمربی گری تیم زنیت کاران را ایگوی ، بازیکن مطرح سابق تیم ملی والیبال روسیه بر عهده دارد و آزمون قرار است که دستیار او باشد. زنیت کاران بارها در جام باشگاه های والیبال جهان شرکت کرده است و یک بار نیز مقام چهارم رقابتها را به دست آورد که بهترین عنوان این تیم محسوب می گردد.

اما پسر خلیل آزمون یعنی سردار آزمون نیز که مدت ها با تیم روبین کازان روسیه که علیرضا حقیقی را در اختیار دارد ، تمرین می کرد سرانجام به عضویت تیم اصلی این باشگاه درآمد. سردار آزمون مدت ها با تیم دوم روبین کازان تمرین می کرد اما سرانجام با صادر شدن کارت ITC می تواند برای تیم اصلی بازی کند.

سردار آزمون سه روز پیش در جریان یک دیدار دوستانه به مدت ۲۰ دقیقه در ترکیب تیم روبین کازان به میدان رفت. با توجه به علاقه کی‎روش به بازیکنان شاغل در لیگ های خارجی بعید نیست او هم به زودی مورد توجه سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال قرار بگیرد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/04/5c926d2d615ce20740cc108cecf71a27.jpg


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.