پذیرش دانشجوی دکترای تخصصی پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای سال تحصیلی ۹۲- از میان واجدین شرایط برای تحصیل در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی در رشته بیوشیمی بالینی دانشجو می پذیرد.

به گزارش تفسیری سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ظرفیت پذیرش در مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یک نفر است و متقاضیان باید دانشنامه کارشناسی ارشد رشته بیوشیمی(بالینی و پایه)، ژنتیک و زیست شناسی سلولی و مولکولی داشته باشند و حداکثر تا پایان آذر ماه سال جاری مدارک مورد نیاز را به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارسال نمایند.

پذیرش دانشجوی دکتری پژوهشی در مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی و گرمسیری زاهدان

بر اساس این گزارش تفسیری، مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز برای سال تحصیلی ۹۲- از میان واجدین شرایط در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، بافت شناسی، جنین شناسی، علوم تشریح، توان بخشی، بیولوژی سلولی و ملکولی، ژنتیک، میکروب شناسی پزشکی، باکتری شناسی و میکرو بیولوژی دانشجو می پذیرد.

بنابراین گزارش تفسیری، ظرفیت پذیرش در این مرکز ۶ نفر می باشد و حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری مدارک مورد نیاز را به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارسال نمایند.

گفتنی است: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به نشانیhttp://www.zaums.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.