پذیرش دانشجوی مهندسی فناوری ارشد در دانشگاه علمی کاربردی ایران خودرو

۱۳م آذر ،

مرکز علمی کاربردی گروه صنعتی ایران خودرو در مقطع مهندسی فناوری ارشد در رشته‌های مرتبط با صنعت خودرو از بین همکاران گروه دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حمد بذلی معاون راهبری و توسعه سرمایه‌های انسانی ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: پیرو گزارش معاون سنجش دانشگاه علمی کاربردی، ثبت‌نام دوره‌های مهندسی فناوری ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۸ آذر آغاز شده و تا ۱۷ آذرماه ادامه خواهد داشت. همچنین آزمون تخصصی دوره‌های مذکور ۱۱ اسفندماه ۹۱ توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: همکاران گروه صنعتی ایران خودرو و داوطلبان ثبت‌نام در دوره‌های مهندسی فناوری ارشد، می‌تواننددر مهلت مقرر با مراجعه به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org نسبت به ملاحظه دفترچه، خرید الکترونیکی کارت اعتباری ثبت نام به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه اقدام کنند.

بذلی خاطر نشان ساخت: در راستای رویکردهای تازه مراکز علمی کاربردی گروه صنعتی ایران خودرو، مبنی بر ارتقای تعاملات این مراکز با زنجیره ارزش ساز گروه و افزایش ارزش آفرینی، طراحی و تدوین رشته‌های مهندسی فناوری ارشد به منظور انجام مطلوب‌تر پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو، تربیت نیروی متخصص و توسعه دانش نیروهای شاغل در این پروژه‌ها، در دستور کار این مراکز قرار گرفته است.

معاون راهبری و توسعه سرمایه‌های انسانی ایران خودرو با اشاره به ضرورت اهتمام در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نیز دستیابی به اهداف استراتژیک گروه در حوزه داخلی سازی، توسعه و مدیریت دانش خودرو، گفت: مراکز علمی و کاربردی ایران‌ خودرو برای اولین بار در سیستم آموزش عالی کشور اقدام به طراحی، تصویب و راه‌اندازی سه رشته در مقطع مهندسی فناوری ارشد(کارشناسی ارشد)مرتبط با صنعت خودرو کرده است.

بذلی از تصویب رشته‌های مهندسی فناوری ارشد کیفیت جامع خودرو(مهندسی کیفیت خودرو )، مهندسی فناوری ارشد سیستمهای مکاترونیکی خودرو و مهندسی فناوری ارشد طراحی موتور خودرو در شورای گسترش وزارت علوم خبر داد و افزود : رشته‌های فوق از مهر ماه سال آینده منحصراً در این مرکز اجرا خواهند شد.

وی مهمترین ویژگی اصلی و تمایز رشته‌های مهندسی فناوری ارشد با دوره‌های کارشناسی ارشد معمول در سیستم آموزش عالی کشور را مهارت و پروژه محور بودن این رشته‌ها عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: به‌نحوی که از مجموع ۳۲ واحد درسی دوره فوق، ۲۰تا ۱۸ واحد آن الزاماً عملی و مرتبط با پروژه‌های تخصصی و گروهی و ۱۴تا ۱۲ واحد آن دروس تخصصی و نظری است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.