پذیرش ۳۲۰ دانشجوی ارشد و دکتری در پردیس بین الملل دانشگاه سمنان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

رییس پردیس بین الملل دانشگاه سمنان از آغاز iبه کار رسمی این پردیس با ۳۲۰ دانشجوی مقطع دکتری و کارشناسی ارشد خبر داد.

به گزارش تفسیری سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه سمنان، دکتر مسعود ذوالفقاری افزود: با تشکیل اولین جلسه شورای سیاستگزاری پردیس بین الملل دانشگاه سمنان کار پذیرش دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد در ۴۳ رشته تحت نظارت کامل سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و این پردیس رسما آغاز بکار نمود.

رییس پردیس بین الملل دانشگاه سمنان ادامه داد: در حال حاضر این پردیس با پذیرش دانشجو در ۷ رشته دکتری و ۳۶ رشته کارشناسی ارشد پذیرای بیش از ۳۲۰ دانشجو بوده و در گام اول از طریق تکمیل ظرفیت اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت کامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام iبه پذیرش دانشجو می نماید.

وی اضافه نمود: در صورتی که تعداد متقاضیان پذیرش از حد مشخصی کمتر باشد پذیرش از طریق آزمون تایید شده وزارت علوم که توسط دانشگاه سمنان برگزار می گردد صورت خواهد پذیرفت.

ذوالفقاری با تاکید بر این نکته که همهی تمهیدات لازم در جهتی پذیرش دانشجو در این پردیس بین المللی صورت پذیرفته از آمادگی کامل دانشگاه در این زمینه خبر داد و از توجه ویژه رییس دانشگاه سمنان و نیز مسوولان اجرایی استان در جهتی راه اندازی این پردیس قدردانی نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.