پذیره نویسی بانک خاورمیانه از ۱۷ تیر ماه

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شرکت تأمین سرمایه سپهر، ‘بهروز زارع’ با اشاره به این که، یک میلیارد و ۹۳۴ میلیون سهم بانک ۴۰۰۰ میلیارد ریالی خاورمیانه اول هفته آینده پذیره نویسی می شود گفت: شرکت تأمین سرمایه سپهر با عنوان متعهد پذیره نویسی و مشاور عرضه سهام بانک در شرف تأسیس خاورمیانه، ایفای نقش می کند.

وی با تأکید بر این که، اعضای موسس بانک خاورمیانه مبلغ دو هزار و ۶۵ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال را تامین کرده اند، افزود: تعداد یک میلیارد و ۹۳۴ میلیون و ۵۰۹ هزار سهم در پذیره نویسی عمومی این بانک عرضه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت تأمین سرمایه سپهر یادآور شد: قیمت هر سهم از سهام بانک طبق قانون تجارت یک هزار ریال بوده است و عموم مردم می توانند در این پذیره نویسی شرکت کنند.

وی گفت: این در حالی است که ۴۸ شخصیت حقیقی و سه شخصیت حقوقی بالغ بر ۲۰۶ میلیارد تومان از سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی را تامین کرده اند.

زارع، مدت پذیره نویسی بانک خاورمیانه را ۱۰ روز اعلام و تصریح کرد: بانک مرکزی ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۰ مجوز اولیه بانک خاورمیانه را صادر کرد که مجوز پذیره نویسی آن ۳۱ خرداد ماه امسال پس از بررسی های لازم در سازمان بورس صادر شد.

مدیر عامل شرکت تأمین سرمایه سپهر در پایان اظهار داشت: این پذیره نویسی بعد از اجازه انتشار اعلامیه پذیره نویسی از سوی اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران در فرابورس انجام خواهد شد.

اقتصام** ۹۱۴۱/۱۵۹۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۲۳۹۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.