پرتاپ پاره آجر سبب مرگ کارگر ساختمان شد

۱۸ام بهمن ،

پرونده فردی که متهم به قتل عمد یک مرد دیگر توسط پرتاب یک پاره آجر صبح امروز در اختیار قضات شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : دراین پرونده بنابر کیفر خواست خوانده شده نماینده داستان حجت ۴۰ ساله بنابر شاهدان عینی نظریه ی پزشک قانونی، گزارش ماموران انتظامی و آثار کشف شده از محل متهم است به قتل عمد سعید ۲۸ ساله به وسیله پرتاب یک آجر سالم و اصابت آن به سر سعید که سبب مرگ آن می گردد.

به گفته اظهارات شاهدان عینی که در محل حضور داشتند و بنابر صحبتهای برادر مقتول در پیش روی قضاوت آنان اکیپی برای ساخت و ساز خانه می باشند که هر روز مثل همیشه به کارهای روز مرگی خود و بریدن میلگردها پرداخته بودند که ناگهان پدر حجت به سببی که آن ها آسفالت ها را مورد تخریب قرار داده بودند، به پیش آنان آمد و آغاز به جر و بحث نمود و پس از اتحام آن بعد از گذر ۴ ساعت پسرش که همان حجت باشد از راه رسید و با حرفهای رکیک قصد نزاع و درگیری را داشت که با حضور و میانجیگری یک پیرمرد که صاحب کار ساختمان بود موضوع حل گردید.

ولی این موضوع تمام نشد، حجت به بالای ساختمان رفت و شیر آب را باز کرد و آغاز به پاشیدن آب برروی سرکارگران نمود.

در همین حین حجت آغاز به پرتاب آجر به طرف کارگرها کرد ، سعید که قصد خاموش کردن سنگ برش را داشت به طرف آن رفت که ناگهان یک آجر سالم به سرش برخورد نمود و او را به قتل رساند.

در پایان متهم این پرونده به جایگاه حضور یافت و در دفاعی خود این چنین گفت: آنها در حال تخریب آسفالت بودند که من به آنها تذکر دادم ولی آنان با یک میله به طرف حمله شدند و آن را به سوی من پرتاب کردن که من نیز به بالای پشت بام رفته و آب بر سر آنان  گرفتم سعید و برادرش به همراه دیگران اقدام به پرتاب سنگ و آجر به طرف من نمودند و من نیز با اینکه جایی را نمی دیدم چند سنگ به طرف آنان پرتاب کردم که یکی از آنها سبب مرگ سعید گشت./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.