پرتردد‌ترین محورهای منتهی به بهشت زهرا ایمن‌سازی شد

پرتردد‌ترین محورهای منتهی به بهشت زهرا ایمن‌سازی شد

نصب ۴ متر نیوجرسی و ۶۵۰۰ متر خط کشی محوری از جمله اقدامات ترافیکی در محوطه ضلع جنوبی حرم مطهر امام (ره) بوده که به منظور افزایش ایمنی زائران انجام شده است.

به نقل از ایلنا، اصغر عطایی با اشاره به این خبر گفت: محورهای خیابان شهید رجایی و جاده قم که از پرتردد‌ترین محورهای عبوری زائران حرم مطهر امام (ره) در این منطقه محسوب می‌شوند ایمن سازی شد.

عطایی با اشاره به اینکه این منطقه درمحور مواصلاتی بارگاه امام راحل (ره) قرار گرفته است خاطرنشان کرد: به منظور افزایش ایمنی، تسهیل در عبور و مرور زائران و روان سازی ترافیک، نصب یازده نیوجرسی در خیابان شهید رجایی و خواناکردن تمامی تابلوهای ترافیکی در مسیر جاده قم حدفاصل سه راه ترانسفو تا خیرآباد انجام شد.

وی به اقدامات ترافیکی در پهنه تحویلی منطقه ۲۰ در حرم حضرت امام (ره) نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نصب ۴ متر نیوجرسی و ۶۵۰۰ متر خط کشی محوری از جمله اقدامات ترافیکی در محوطه ضلع جنوبی حرم مطهر امام (ره) بوده که به منظور افزایش ایمنی زائران انجام شده است.

قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ در ادامه افزود: نصب ۲۰۰ پرچم سیاه و یک هزار و ۳۰۰ مترمربع تبلیغات محیطی جهت گرامیداشت ایام ارتحال امام (ره) در محورهای مهم این منطقه و پهنه تحویلی در حرم مطهر امام (ره) از دیگر اقدامات این منطقه بوده است.

یکشنبه ۱۴ خرداد   ۱۳:۳۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.