پرداخت وام به دارندگان حساب طرح برکت

بینا- براساس مصوبه هیات مدیره پست بانک ایران به دارندگان حسابهای طرح برکت یارانه این بانک معادل یک برابر میانگین موجودی، تسهیلاتی در قالب عقود مبادله ای پرداخت می شود.
به گزارش بینا، حسن ابارشی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع این بانک در حاشیه مراسم قرعه کشی دومین دوره طرح برکت یارانه ضمن بیان این مطلب گفت: بمنظور اشتغال زائی و کارآفرینی در سطح کشور به هریک از کسانی که در این طرح مشارکت نموده و برنده جوایز نشوند معادل یک برابر میانگین موجودی با حداقل شش ماه سرمایه گذاری، تسهیلاتی در قالب عقود مبادله ای تا سقف ۷۰ میلیون ریال در چارچوب مقررات و ضوابط اعتباری بانک پرداخت می شود.
وی افزود: حداقل موجودی حساب برای شرکت در این طرح و استفاده از جوایز و تسهیلات آن دو میلیون ریال و حداقل مدت زمان آن نیز سه ماه می باشد.
ابارشی در پایان عنوان کرد: هموطنان می توانند جهت بهره مندی از مزایای این طرح به ۱۴هزار و ۵۰۰ شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستائی پست بانک سراسر کشور مراجعه نموده و نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه جاری و پس انداز و یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ویژه طرح برکت یارانه اقدام نمایند و همچنین دارندگان حساب های مذکور نیز می توانند با مراجعه به شعب و دفاتر بانک نسبت به ارائه درخواست مشارکت درطرح مذکور اقدام نمایند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.