پرداخت یارانه مطبوعات تا پایان این هفته/ مطبوعات آیینه کشور باشند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه iبه افزایش قیمت کاغذ گفت: پرداخت یارانه مطبوعات که iبه تأخیر افتاده بود تا پایان این هفته واریز می‌شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران محمد حسینی وزیر ارشاد در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، هدف از تشکیل این نمایشگاه را ارزیابی مردم نسبت iبه پیشرفت نشریات عنوان نمود و گفت: لازم است رقابت خوبی بین مطبوعات ایجاد شود که این نمایشگاه این فرصت را فراهم می‌کند.

حسینی با اشاره iبه اینکه برخی بیان نموده بودند که پولی که قرار است صرف هزینه این نمایشگاه شود iبه خود مطبوعات پرداخته شود، اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه و سود قطعا iبه نفع خود مطبوعات و رسانه‌ها خواهد بود و چند میلیارد بن برای خرید مطبوعات توزیع شده که قطعا این امر کمک iبه اقتصاد رسانه‌ها خواهد بود.

وی از جلسه هیئت دولت در سه‌شنبه این هفته خبرداد و گفت: پرداخت یارانه مطبوعات که iبه تأخیر افتاده بود تا پایان این هفته واریز می‌شود و با توجه iبه افزایش کاغذ این یارانه را در اختیار مطبوعات حتما قرار خواهیم‌داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: نشست‌های تخصصی بحث سبک زندگی، نقد رسانه‌ها، آسیب شناسی نشریات، با شعار رسانه کلام صادقانه، نگاه منصفانه واقعیت‌ها را iبه مردم بشناسانند و لازمه آن نگاه منصفانه است ولو با رویکرد و طیف فکری فرد و مسئول مطبوعات و رسانه فرق داشته باشد واقعیت‌ها را بیان نمایند حتی اگر iبه زیان خودشان باشد.

وی با بیان اینکه مطبوعات باید آیینه شرایط کشور باشند گفت: مطبوعات رکن چهارم در کنار قوای سه گانه می باشند و با توجه iبه موقعیت کنونی کشور که دشمن علیه ایران اقدام iبه تحریم‌ها و تهدیدها کرده، مطبوعات می توانند با قلم خود همگرایی مردم را بیشتر و نقش‌آفرینی نمایند.

حسینی با اشاره iبه نزدیک بودن انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم خاطر نشان کرد: شناسایی ابعاد مختلف انتخابات توسط مطبوعات و رسانه‌ها و حل مسائل و مباحث انتخاباتی را در اختیار گذاشتن آن iبه مردم در برگزاری انتخابات سالم موثر است.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.