پرداخت ۴۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان کرمان

استاندار کرمان با اشاره به آغاز پرداخت مطالبات گندم‌کاران گفت: تاکنون ۲۱۲ هزار تن گندم تحویل سیلوهای استان شده و ۴۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است.

پرداخت ۴۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان کرمان

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با اشاره به برداشت محصول گندم استان بویژه جنوب این استان و مطالبات گندم‌کاران افزود: تاکنون ۲۱۲ هزار تن گندم به سیلوهای استان تحویل و هزینه حدود ۸۰ هزار تن آنها به گندم‌کاران پرداخت شده است.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: طبق گفته سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، مطالبه دیگر گندم‌کاران نیز طی این هفته پرداخت خواهد شد.

وی همچنین در خصوص سوخت گلخانه‌داران استان نیز تاکید کرد تا با توجه به اینکه دولت، گازکشی را تا در گلخانه‌ها انجام داده است، گلخانه‌داران نسبت به گازکشی مجموعه خود اقدام کنند تا در سال آینده با مشکل سوخت مواجه نشوند.

فداکار با اشاره به اینکه سال آینده ظرفیت قانونی برای گازکشی تا در گلخانه وجود ندارد، تصریح کرد: مراکز دولتی، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها نیز موظف هستند تا نسبت به گازکشی اقدام کنند.

قطع سوخت در مناطقی که گازکشی شده

وی ادامه داد: بعضا شهرستان‌ها زیر ۱۰ درصد گازکشی انجام داده‌اند در حالی که با مشکل سوخت مایع و کپسول هم مواجه هستند؛ فرمانداران و شهروندان باید نسبت به گازکشی ادارات و منازل اقدام کنند.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: امسال هیچ سوختی به دستگاه‌های اداری، شرکت‌ها، منازل سازمانی و دستگاه‌های دولتی داده نمی‌شود و در مناطقی که گازرسانی صورت گرفته است حتما باید گازکشی شود.
وی گفت: برای جلوگیری از قاچاق دام نیز هرگونه جابه جایی دام و خروج از استان در اختیار جهاد کشاورزی است و حتما باید مجوزهای لازم را از این دستگاه دریافت کرده باشند.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.