پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان نوسازی ناوگان باری

۰۸خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از فارس، وی اظهار داشت: در راستای طرح نوسازی ناوگان باری به مالکان ناوگان فرسوده و دارندگان برگ اسقاط ناوگان باری بخش حمل و نقل عمومی کالا وام با نرخ بهره ۱۵ درصد پرداخت می گردد.

وی مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده را یک صد میلیون تومان با نرخ بهره ۱۵ درصد و دوره بازپرداخت هفت ساله اعلام و شرایط اعطای وام به متقاضیان را تشریح کرد.

معاون حمل و نقل و پایانه های استان همدان اظهار داشت: در مرحله اول باید متقاضیان به اداره کل حمل و نقل و پایانه ها مراجعه کرده و برگه درخواست وام شامل مشخصات، آدرس و سایر اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند.

وی افزود: متقاضی ملزم است ضمن تکمیل فرم درخواست مذکور، نسبت به تهیه پیش فاکتور خرید کامیون از یکی از شرکت های ایران خودرو دیزل، سایپادیزل و یا ارس خود رو دیزل اقدام کرده و علاوه بر آن گواهی اسقاط کامیون فرسوده و یا برگ تعهد محضری مبنی بر اسقاط کامیون فرسوده را نیز به این اداره کل تحویل دهد.

قهرمانی بیان کرد: پس از تکمیل موارد ذکر شده ثبت نام اولیه انجام و مدارک و فرم های دریافتی برای انجام مراحل بعد به ستاد مرکزی ارسال و متعاقب آن نسبت به معرفی متقاضی برای دریافت تسهیلات اقدام خواهد شد.

وی تأکید کرد: دریافت این وام نمی تواند مانعی برای دریافت سایر تسهیلات از مدیریت ستاد حمل و نقل و سوخت و یا تسهیلات شرکت خودروساز باشد و در هر صورت مجموع تسهیلات اعطایی از سوی سازمان و ستاد حمل و نقل و سوخت، بیشتر از ۸۰ درصد قیمت خود رو نخواهد بود.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.